Terug naar overzicht
Ik volg even mee, wij weten ook nog niet goed wat we hiermee moeten doen...
Omdat je spreekt over China is mijn eerste ingeving: Iedere gast een gelukskoekje geven, daaruit valt dan een briefje met de tafel waarnaar ze moeten. Bijvoorbeeld een stad of wijk in China.Ik denk dat je zo'n gelukskoekjes op maat wel moet kunnen vinden op internet...
Hey,Ons thema is new york :)Gasten krijgen een yellow taxi met bestemming op, dit is dan de tafel en als menukaart hebben wij een valse dollar waarvan de achterkant bedrukt is met het menuSpannend he, nu zaterdag m'n vrijgezelle en en is de maand mei ook weeral begonnen seX
Wij kennen elkaar al 15 jaar en nu trouwen we. Om de tafels in te delen hebben we foto's genomen gedurende de 15 jaar en daar dan puzzelstukken van gemaakt. Bij aankomst krijgt ieder een puzzelstuk en moeten ze de tafel zoeken waar de volledige foto dan staat.Leek ons wel leuk!
Ik heb als thema snoepjes genomen hiervoor.bij het binnenkomen krijgen ze een kaartje met hun snoepje gelinkt aan hun tafel.Op hun bord aan tafel ligt dan een puntzakje snoep met de snoepjes die op hun kaartje staan ( dient dan ook als bedanking, wordt nog beetje opgefleurd met een kaartje erbij en grote strik met een bedeltje aan van een hartje)Als de tafels dan afgeroepen worden, gaat er ook een achtergrondliedje gespeeld worden in het thema snoep.En om de tafel toch een beetje op te vrolijken , gaan we zure hosties laten bedrukken met onze namen op
Wij gaan waarschijnlijk voor kleuren, een idee van onze dj. Hij speelt dan bij het aan tafel gaan telkens een liedje gelinkt aan een bepaalde kleur (bvb. blauw van the scene,...) Bij het binnenkomen krijgen de mensen dan een kaartje in de kleur van hun tafel.
Wauw, super ideeën allemaal. Dank je wel hiervoor!Jolien, je hebt me op een super idee gebracht! Morgen probeer ik om gelukskoekjes te bakken. :-)
Succes! :-)