Terug naar overzicht
Persoonlijk vind ik niet dat je steeds voor een klassieke rechte standaard ring dient te gaan.Ik heb ook voor iets specialers gekozen.Mijn verloofde twijfelt nog een beetje ;-). Mannen, hé ;-)
Ik vind niet dat een trouwring gewoon het rechte standaard model moet zijn, het moet vooral een model zijn dat je mooi vind want uiteindelijk ga je die ring de rest van je leven dragen...Volg gewoon je gevoel!!Groetjes
Er zijn geen regels voor trouwringen, dus kies vooral wat je mooi vindt. En wat je mooi gaat BLIJVEN vinden, want in principe is het voor altijd.
de enige regel die telt voor een trouwring is dat deze uit één stuk moet bestaan. Dit wil zeggen dat er geen soldeernaad mag zijn. Hierdoor wordt de betekenis van oneindigheid bevestigd.met de ring die jij mooi vind, is dit perfect mogelijk. Dus gaan ervoor!Bovendien is dit een juweel die je voor de rest van je dagen dient te dragen. Dan kies je toch best voor iets wat je echt super mooi vindt?
Jolien heeft het heel mooi uitgelegd. Die oneindigheid is wat telt, zo zei de deken die ons getrouwd heeft toch. Onze ringen zijn niet rond, maar vierkant, heel strak en modern.
dat hoeft niet, mijn vriend gaat zijn trouwring laten tatoeëren en ik ga voor een trouwring die past bij mijn verlovingsring
Het belangrijkste lijkt mij dat jij hem graag ziet en graag draagt!Het is immers inderdaad de bedoeling dat ie "levenslang" is.
Maakt niet uit welke ring het zolang je hem zelf maar mooi vind :)!
Ik denk zelfs dat er echt niet veel meer voor de 'standaard' trouwring zoals vroeger wordt gekozen eigenlijk. De meeste trouwringen zijn nu wel wat specialer, aangepast aan de smaak van de personen zelf.
Ik vind je ring dat je op het oog hebt zo mooi dat ik nu zelf begin te twijfelen. Heb nog niets besteld... Maar echt leuke ring!