Terug naar overzicht
Best even gaan aankloppen zeker, pastoors en mailtjes...
Ik ben een uitgeprinte versie weest binnensteken en 2 dage later heb ik hem verbeterd terug gehad.
Ik zou hem ook even persoonlijk contacteren. Mijn gevoel heeft ook zoiets als bij Patrick; priesters en mailen, moderen communicatie???? Gewoon even bellen of langsgaan.
boekje gemaild, nog geen uurtje later al reactie terug dat het in orde was als ik jou was zou ik ook gewoon even langs gaan. eventueel zondags, net na de zondagmis? Dan kan je de pastoor zelf even aanspreken.
Ik weet précies wat hoe Jij je nu voelt. Met nog maar 37 dagen tegaan nog steeds niet eens langs geweest bij de pastoor. We hebben pas 5 mei een afspraak.!!?!? Heb als sinds 3 maanden misboekje op de post gedaan, maar ik hou de moed erin. Always Keep the faith ;) En gewoon regelmatig bellen zodat hij Julie niet vergeet.Groetjes mylene
Wij hebben ons misboekje nog maar pas af en hebben morgen een afspraak bij de pastoor. En dit terwijl we ook nog maar 37 dagen te gaan hebben..Ik denk dat dit héél normaal is! onze pastoor zei dat het voor hem zelfs een week ervoren ook nog oké was.. En het beste is volgens mij ook persoonlijk te telefoneren of langs te gaan.
Wij hebben ons misboekje nog maar pas af en hebben morgen een afspraak bij de pastoor. En dit terwijl we ook nog maar 37 dagen te gaan hebben..
Ik denk dat dit héél normaal is! onze pastoor zei dat het voor hem zelfs een week ervoren ook nog oké was.. En het beste is volgens mij ook persoonlijk te telefoneren of langs te gaan.