Terug naar overzicht
Optie 1 want save the date impliceert effectief dat ze uitgenodigd worden
Hangt ervan af of jullie effectief in jullie filmpje vragen om de datum vrij te houden of niet. Als je vraagt om de datum te noteren, of mee uit te kijken naar je feest of iets dergelijks, stuur het dan alleen naar mensen waarvan je zeker bent dat je ze gaat uitnodigen. Wij hadden kaartjes rondgedeeld, maar enkel aan onze familie. Zo hadden we daarna nog ruimte om te zien wie we voor welk deel van ons feest zouden uitnodigen (geloof me, die ruimte heb je nog nodig, zeker met bv. collega's kan dat al eens fluctueren). Als het een filmpje is om, bij wijze van spreken, jullie verloving bekend te maken, kun je het wel breder tonen, denk ik. Maar dan zou ik echt opletten met het concept van het filmpje.
Wij hadden ook een filmpje en hebben dit rongestuurd naar mensen die we zeker gaan vragen.Via facebook kan het verkeerde verwachtingen scheppen en kunnen mensen zich aangesproken voelen die zich niet aangesproken moeten volen.
Wij hebben ook filmpje dat we gaan trouwen aan de mensen die we graag zien tonen we het. Je kan het bv ook op facebook zetten dat jullie trouwen in n filmpje met fotokes van jullie bv...