Terug naar overzicht
hogh, hier zijn de kinderen wel uitgenodigd maar hebben al van vele gehoord dat ze vanaf een bepaald uur aan iemand gaan vragen om hun schatjes te komen halen. Als je echt zeker wilt zijn dat ze niet aanwezig zijn voor het feest zelf kan je bv vermelden : wij vieren het graag met onze kleine vriendjes en vriendinnetjes een kleine feest. maar voor het grote feest houden we het liever bij de mama's en papa's ? echt goed ben ik er ook niet in anders hoor :P
Wij schreven gewoon in plaats familie, de namen van de mensen op de enveloppe. Zo hadden de meeste mensen wel door, dat het zonder de kinderen was. Er waren er twee a drie die het niet doorhadden, waaronder 1 van onze beste vrienden. En juist die vrienden willen niet komen omdat hun kinderen niet mee mogen komen. Tja.
Ik heb het zoals abra opgelost.. Op de enveloppen stond dhr en mevr janssens - peeters bijvoorbeeld..Heb 1 mailtje gekregen van een nicht met de vraag of de kinderen ook welkom waren en daar heb ik beleefd op geantwoord dat dat niet het geval was..Ons eigen zoontje was ook maar aanwezig tot 18u en ging daarna naar huis!