Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingplanner gratis

30-4-2014 14:29:17
Bent u geïnteresseerd in een gratis Weddingplanner in omgeving Almere?
Ik doe de opleiding Weddingplanner bij Weddingplanners International (http://www.theweddingplannersinstitute.com/opleiding ). Voor het afronden van deze opleiding moet ik een stagebruiloft organiseren.

Ik ben op zoek naar een enthousiast koppel die ik mag assisteren bij hun bruiloft.
Mijn naam is Sharon en ik ben 32 jaar. Ik ben werkzaam als juridisch secretaresse en ik ben moeder van een tweeling van 3 jaar. Ik ben begonnen met de opleiding Weddingplanner omdat ik graag wat meer creatief bezig wil zijn en heb altijd al een fascinatie gehad voor bruiloften. Ook is het goed te combineren met mijn werk. Het plannen en organiseren sluiten goed aan bij mijn secretariële baan.
Ik heb erg veel zin om deze speciale dag voor jullie vorm te geven en te verwezenlijken.
We beginnen met een kennismakingsgesprek waarbij jullie duidelijk kunnen aangeven wat jullie wensen zijn. Ook ik zal aangeven wat ik voor jullie kan betekenen tijdens het hele traject. Vervolgens zal ik een stagevoorstel doen. Zodra jullie hiermee akkoord gaan kan ik van start met het organiseren van jullie bruiloft! Hierbij word ik uiteraard goed begeleid door het instituut.

Het inschakelen van een Weddingplanner kent vele voordelen. Het grootste voordeel is dat er veel taken uit handen genomen worden, waardoor jullie meer tijd overhouden voor elkaar!

U kunt contact met mij opnemen via:
sharon_dalglies@hotmail.com

Ik hoop van jullie te horen!

Sharon

Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 556

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...