Terug naar overzicht
He Kiekske, Eerst en vooral veel sterkte met dit verlies. Ik kan me voorstellen dat dit enorme impact op jullie heeft momenteel. Probeer er voor mekaar te zijn de komende week en geef het wat tijd om te zakken. Nu overhaaste beslissingen nemen, daar heeft niemand wat aan. En misschien is het goed om na een moeilijke periode ook iets leuks te hebben waar jullie als familie naar kunnen uitkijken!Dikke knuffelLies
He Kiekske,
Eerst en vooral veel sterkte met dit verlies. Ik kan me voorstellen dat dit enorme impact op jullie heeft momenteel.
Probeer er voor mekaar te zijn de komende week en geef het wat tijd om te zakken. Nu overhaaste beslissingen nemen, daar heeft niemand wat aan. En misschien is het goed om na een moeilijke periode ook iets leuks te hebben waar jullie als familie naar kunnen uitkijken!
Dikke knuffel
Lies
Woorden schieten me te kort .. Maar heel erg veel sterkte voor jullie ! Lies heeft het al mooi verwoord :)
Ocharme kiekse veel sterkte hoor meid!
Heel veel sterkte.
heel veel sterkte, bij ons is maandag mijn nonkel overleden na een ongeval. Ook totaal onverwacht en veel te jong (58)... Ons trouwfeest zal ook herinneringen boven brengen over hem. Ons contact was een beetje verwatert en ons huwelijk was eigenlijk een goede reden om terug een goed contact op te bouwen... helaas...
Heel veel sterkte!
Sterkte!
veel moed en sterkte.
Heel veel sterkte en moed
Kiekske, ik krijg echt kippenvel bij dit bericht.Ik weet ongeveer hoe dit voelt. Mijn vader, 51 jaar, had vorig jaar3 weken voor onze trouw een zeer ernstig ongeval. Sindsdien ligt hij in coma.We hebben beslist om ons huwelijk uit te stellen, omdat we toen nog hoop hadden op herstel. Ik heb het er verschrikkelijk moeilijk mee gehad en nu nog.Het is echt vreselijk pijnlijk voor jou en zeker je toekomstige en zijn moeder.Hij is één van de belangrijkste personen die jullie trouwdaghad moeten meemaken. Dat dat niet kan is, zeker nu het nog zo pril is, heel erg moeilijk te aanvaarden.Ik wens jullie heel veel sterkte en goede moed om te kunnen plaatsendat de trouwdag die jullie voor ogen hadden, anders zal zijn.Ik hoop dat de liefde van de mensen rondom jullie en het gedeelde leedde pijn zal kunnen verzachten. Mijn oprechte deelneming.
heel veel sterkte in deze moeilijke periode, mijn beide schoonouders zijn enkele jaren geleden ook overleden. om hen op onze dag zoveel mogelijk bij ons te hebben heb ik 2 bedeltjes gemaakt met hun foto op, deze komen aan mijn bruidsboeket.hopelijk vinden jullie de steun bij elkaar om dit grote verlies te verwerken.dikke knuffel x
Heel veel sterkte gewenst!
Veel moed de komende periode.Hopelijk kunnen jullie toch genieten op jullie dag al zal het natuurlijk niet hetzelfde meer zijn....Sterkte!
Veel sterkte!!
Heel veel sterkte gewenst, geef mekaar de tijd om te rouwen en steun bij mekaar te zoeken... Ik hoop dat jullie dag ondanks deze triestige gebeurtenis toch nog speciaal geweldig en onvergetelijk word!Een hele dikke knuf!!
Verschrikkelijk... Woorden schieten me te kort! Veel sterkte in deze moeilijke periode!