Terug naar overzicht
Spannend!! Geniet ervan met volle teugen :-). Alvast proficiat! Groetjes, Kim.
Maak er een geweldige dag van Kelly :-) en genieten !!!!
Geniet van jullie dag! XxxTanja
Vergeet niet te genieten van elke minuut! Het weer zit alvast mee dus de rest loopt ook wel los! Proficiat!
Tijd vliegt!Een heel fijne dag gewenst morgen, geniet ervan!
Spannend! Geniet van jullie dag morgen!
Geniet er van!!! Fijne dag gewenst!
Oh super...de tijd vliegt toch snel he...Geniet ervan, meer kan ik niet zeggen, en alvast een hele dikke proficiat!ik kijk al uit naar jou verslagje en foto's ;-).X
Oh super...
de tijd vliegt toch snel he...
Geniet ervan, meer kan ik niet zeggen,
en alvast een hele dikke proficiat!
ik kijk al uit naar jou verslagje en foto's ;-).
X
Bedankt allemaalZullen we zeker doen... Nu samen nog ons huisje wat op orde zetten engenieten van onze laatste dag als ongetrouwd koppel
Proficiat kelly soms lijkt het een eeuwigheid dat D-day eraan komt en plots staat het voor de deur :-) geniet van elk moment samen met je hubbygr natacha
Proficiat kelly soms lijkt het een eeuwigheid dat D-day eraan komt en plots staat het voor de deur :-) geniet van elk moment samen met je hubby
gr natacha
ik heb al kriebels in jullie plaats :)
Veel plezier Kelly, geniet ervan.
Ik heb ook al kriebels en zenuwen in jullie plaats!!! Geniet er echt van en alvast dikke proficiat!!!!
Geniet van jullie dag!
proficiat en geniet van jullie dag!!
Proficiat en geniet van jullie dagje Kelly!!
oooh succes!! geniet ervan!
Succes!!Weet je , je leeft met iedereen zo mee he, we leven samen toe naar DE dag en als die van een ander er dan aankomt voel je het zelf ook.Heerlijk, toch ?
Alvast proficiat geniet er van
Heel veel plezier mogen!!
Heel veel plezier morgen en ja iedereen zegt genieten :) dus zeker dat niet vergeten he!Dikke kus! Hier nog 56 dagen jeha!X
Geniet ervan
Geniet ervan :)! Grtjs Cloë
Veel plezier vandaag!!!!
Een hele dikke proficiat !!!
Veel plezier en alvast dikke proficiat!
Maak er een super leuke dag van!! Ik kijk al uit naar een verslagje en foto's Alvast een dikke proficiat!! xxx