Terug naar overzicht
Wij hebben 's avonds een diner met enkel familie en enkele vrienden. We komen nog niet aan 70 man. Wij houden het graag bescheiden, maar dat maakt ieder voor zich uit natuurlijk.Onze receptie zal wat meer volk hebben, omdat daar de collega's en vrienden van de ouders en zo ook komen.
Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je het best bij voelt. Wij hebben een behoorlijke grote gastenlijst, maar hebben dan ook gekozen om geen klassiek diner te doen. Aangezien we nog in de vakantieperiode trouwen, vermoed ik dat er daar ook nog wel een heel aantal van tussen gaan vallen. Uiteindelijk kan een klein feest ook supergezellig zijn he!
Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je het best bij voelt. Wij hebben een behoorlijke grote gastenlijst, maar hebben dan ook gekozen om geen klassiek diner te doen. Aangezien we nog in de vakantieperiode trouwen, vermoed ik dat er daar ook nog wel een heel aantal van tussen gaan vallen.
Uiteindelijk kan een klein feest ook supergezellig zijn he!
Vind ik persoonlijk wel een mooi getal om mee te feesten!Ik denk trouwens niet dat veel gasten persé een beter feest maakt :) met minder gasten kan het zelfs 10x zo leuk zijn!
Ja misschien wel :)Bedankt iedereen!
Och wij hebben ook niet veel gasten ..Voel me soms ook "slecht" we hebben geen grote familie of vrienden groep. En er vertrekken er dan ook nog eens een hoop op vakantie .. Jammer.. Denk dat ook rond de 70 gaan zitten ongeveer.. Gewoon een gezellige dag van maken :)
Kvoelde me er echt nie goe bij ma wat ik hier hoor maakt mn gevoel al wat beter :)
Hier uiteindelijk 94 personen uitgenodigd voor onze barbecue.Ik schat dat er daar nog 10 à 20 van afvallen.Dus wij komen hier op 75 à 80 man waarschijnlijk.Ik vind dat net leuker dan een feest van 200 man, want dan heb je tenminste tijd om met iedereen te praten.
Wij zitten tot nu toe aan 78 gasten en er moeten er nog 8 bevestigen of ze al dan niet komen (moest normaal tegen gisteren). Vind dit een mooi aantal en uiteindelijk maakt het aantal niet uit hé. Wij hebben wel beiden een kleine familie zodus....daarmee dat we ook een avondfeest hebben kunnen geven met alles op en aan want anders zouden we ook een andere formule gekozen hebben.
Wij zitten aan 97 gasten (we hadden er 138 uitgenodigd). Zo is er meer ruimte op de dansvloer ;)
amai, blij om te lezen... had ook al zo'n is-het-al gevoel. ook zeer kleine familie en niet echt een grote vriendenkring... idd... meer ruimte op de dansvloer én om echt contact te hebben met je gasten...
amai, blij om te lezen... had ook al zo'n is-het-al gevoel. ook zeer kleine familie en niet echt een grote vriendenkring...
idd... meer ruimte op de dansvloer én om echt contact te hebben met je gasten...
Wij zitten aan ongeveer 135 personen van de 175 genodigden.
hey,wij zitten slechts aan een 70-tal (46 daggasten en 23 avondgasten).Ik vind dit ideaal, uitnodigen om ook maar uit te nodigen vind ik ook maar nutteloos.
Ja das waar. We kennen tenminste de gasten he ;)