Nu Online
Momenteel zijn er 400 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkels trouwschoenen

1-5-2014 15:30:10
Waar hebben jullie trouwschoenen gekocht? Ik ben al een tijdje online aan het kijken maar heb nog niets gevonden dat mij aanstaat. Ik durf zo'n dingen ook niet goed online kopen. De enige winkel die ik daarvoor ken is Van Loock maar op hun webshop heb ik ook nog niets gezien dat echt mijn goesting is.

cecile
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 927

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik1-5-2014 16:11:29

Ik kocht mijn schoenen bij Shoe Discount voor amper 20 euro en heb geen pijnlijke voeten gehad!!

Ik doe nooit witte schoenen aan dus wou er absoluut niet veel geld aan uitgeven..
Heb ook zowat alles op internet bekeken en veel winkels gedaan maar vond ofwel iets dat ik te duur vond, ofwel was de hak te hoog, kleur niet goed,...

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik1-5-2014 16:34:56

Via webshop: Tsjari, xsasa webshop (betrouwbaar)

Winkels: Gabrielli in Roeselare en inderdaad Van Loock

Deze winkels én webshop verkopen dezelfde merken nl. o.a. Rainbow club (elsa coloured shoes)pink en de prijzen liggen kort bij elkaar.

Ik heb mijn bruidsschoenen gemakshalve in de bruidswinkel gekocht maar heb wel 30 euro meer moeten betalen als ik ze zou bij gabrielli of via webshop gekocht hebben.

De mijne zijn florrie van Rainbow club en ik was bij gabrielli geweest en daar moesten ze ze ook bestellen dus heb ik ze maar in de bruidswinkel gekocht waar ik mijn bruidsjurk gekocht heb (in Aalst en ik woon er dus makkelijk)

Heb hier op het forum iemand geweten die bij tsjari zelf geweest is in Nederland en die zei dat ze enorm véél keuze hadden en behulpzaam waren. Moest ik de mijne al niet besteld hebben ik was ook tot daar geweest want bestellen via webshop is altijd risico qua maat.

Ik draag ook nooit witte schoenen maar heb geen seconde getwijfeld om mij witte schoenen aan te schaffen aangezien ik na 10j tezamen het best kon om schoenen te kopen die ik slechts 1x kon aandoen. Maar geen seconde spijt van...

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik1-5-2014 16:37:41

Alle schoenenwinkels zijn hiervoor goed :) Gisteren naar Tamaris gegaan en heb een paarke gekocht (mijn tweede al - kan niet kiezen :) )

Zolang ze maar goed zitten!!!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik1-5-2014 17:14:38

Ik heb goudkleurige van 'Clarks' gekocht bij brantano :) 80 euro, zitten me erg goed!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-5-2014 20:44:22

Ik heb mijn schoenen bij Youniek gekocht...

Mijn kleed kwam van daar en ik heb mijn schoenen ook bij hun gekocht.

Ik vind de service bij hun super...

XX

Lies

Meld misbruik1-5-2014 20:58:45

Ik ben ook in een gewone schoenwinkel geweest. Ik moest er donkerblauwe hebben en wilde er ook dit ik erna absoluut nog kan dragen.

Maar Labottega in Hasselt is ook nog wel een geweldige schoenwinkel met heel veel merken.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik2-5-2014 7:05:11

ik had overal gezocht naar schoenen en wou er niet te veel aan uitgeven. Uiteindelijk ben ik per toeval in de prontì op bruidschoenen gevallen. Ze hadden verschillende modellen. Ik heb voor de mijne 40 euro betaald.

Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik2-5-2014 11:28:25

kan je ze niet kopen in de winkel van uw trouwkleed ? Meeste kopen schoenen op voorhand en blijkt dan foute kleur wit te zijn bij hun kleed

Sofie
19-7-2014
 Meld misbruik2-5-2014 11:53:23

Ik heb mijn trouwschoenen gekocht op zalando.
Ik heb gekozen voor schoenen die niet overeenstemmen met de typische trouwschoenen.
Mijn tip is, kijk eens rond in verschillende steden en pas verschillende modellen.
Groetjes,
Sofie

Lieve

Meld misbruik2-5-2014 14:24:34

Cfr. Elke. Het was ik dus die naar Tsjari geweest is in Breda. Veel keuze en ideaal als je sowieso niet zo'n makkelijke voetjes hebt en veel wilt passen. En inderdaad, misschien toch goedkoper als bij de gewone bruidswinkel. Ze hebben de schoenen van Rainbow, maar ook Pink. Kijk maar eens op hun website. Als er nu een model is dat je graag wilt, maar ze hebben het niet, dan bestellen ze het voor jou zonder kosten. Ik had de Florries laten overkomen naar daar, maar die gingen me iets minder en ik heb dus een paar genomen dat in hun collectie zit.

Maaike
21-6-2014
 Meld misbruik2-5-2014 14:49:26

Hey, ik heb mijn schoenen ook gehaald bij Gabrielli in Roeselaere. Superveel keuze!

cecile
16-8-2014
 Meld misbruik3-5-2014 10:31:00

in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb vind ik dat ze niet zoveel keuze hebben wat schoenen betreft. in de rainbow collectie heb ik wel 2 modellen gezien die ik mooi vind. Ik weet alleen nog niet of ik witte schoenen wil of gekleurde. Ik heb wel een accent kleur in mijn kleed maar weet niet goed of het niet teveel gaat zijn als ik mijn schoenen ook in zo'n kleur neem (ik heb ook nog niet veel schoenen gevonden in die kleur). Schoenen in nog een andere kleur dan mijn accent kleur gaat er volgens mij helemaal over.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik4-5-2014 9:24:17

Ik heb er van het merk Gabor...
Zijn veel winkels die dit merk verkopen, is ook een winkel van in Antwerpen....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...