Terug naar overzicht
Wij twijfelen tussen Ines B en een andere. De service bij het eerste bezoek was alvast super vonden we. Hoe lang heb je moeten wachten voor ze (in jouw geval dan bijna) klaar waren?
Onze trouwringen komen ook van Ines B. Ik was er ook super blij mee. Als we beslist hadden welke we gekozen hadden kreeg ik een krop in mijn keel. En inderdaad de service is er top!!
Anneleen, wij zijn die van ons al in september gaan kiezen. Maar Ines maakt deze zelf in haar atelier dus zou het eens gewoon vragen. Jessie, ja echt e. Die service is echt top e. Ben echt super tevreden!!!! Ben ook super blij dat we naar daar zijn gegaan. En kwa prijs ook zeker en vast!!!!Welk zijn de namen van jullie ringen? Staan ze op de site? Die van ons niet. Voel mij echt super blij ermee!!!!
Nee, die van ons staan ook ni op de site. De naam weet ik eigenlijk niet. Het was wel een ring die ze nog maar net gemaakt had. één van de nieuwe dus ;) Ja van prijs ligt het misschien iets hoger maar een trouwring is voor heel je leven denk ik dan ;).Ben met die van mij ook super blij :)
Nee, die van ons staan ook ni op de site. De naam weet ik eigenlijk niet. Het was wel een ring die ze nog maar net gemaakt had. één van de nieuwe dus ;) Ja van prijs ligt het misschien iets hoger maar een trouwring is voor heel je leven denk ik dan ;).
Ben met die van mij ook super blij :)