Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

2-5-2014 20:26:43
Met nog 42 dagen op de teller zijn wij onze ringen gaan passen. Ben echt super content met onze ringen. De mijne was nog niet helemaal klaar maar ben er echt al super tevreden mee. Kon hem even goed al aanhouden. ;-). De service bij Ines B. Is ook echt geweldig. Mijn verlovingsring hebben ze ook nog even opgekuist. En nu was het kiezen tussen de ringen te laten roderen of ze in champagne kleur te laten. Ik dacht dat we er helemaal uit waren. Niet dus. Pfff. Maar de kleur is gevallen. Hebben ze ook weer goed mee geholpen. Echt super!!!! Maar ga het nog ni zeggen want mijn moeder leest af en toe mee en een collega ook. En de ringen moet nog voor iedereen een verrassing blijven.
Liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 469

Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik2-5-2014 20:58:24

Wij twijfelen tussen Ines B en een andere. De service bij het eerste bezoek was alvast super vonden we. Hoe lang heb je moeten wachten voor ze (in jouw geval dan bijna) klaar waren?

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik2-5-2014 21:13:28

Onze trouwringen komen ook van Ines B. Ik was er ook super blij mee. Als we beslist hadden welke we gekozen hadden kreeg ik een krop in mijn keel. En inderdaad de service is er top!!

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik2-5-2014 21:38:54

Anneleen, wij zijn die van ons al in september gaan kiezen. Maar Ines maakt deze zelf in haar atelier dus zou het eens gewoon vragen.
Jessie, ja echt e. Die service is echt top e. Ben echt super tevreden!!!! Ben ook super blij dat we naar daar zijn gegaan. En kwa prijs ook zeker en vast!!!!
Welk zijn de namen van jullie ringen? Staan ze op de site? Die van ons niet.
Voel mij echt super blij ermee!!!!

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik3-5-2014 8:54:34

Nee, die van ons staan ook ni op de site. De naam weet ik eigenlijk niet. Het was wel een ring die ze nog maar net gemaakt had. één van de nieuwe dus ;) Ja van prijs ligt het misschien iets hoger maar een trouwring is voor heel je leven denk ik dan ;).

Ben met die van mij ook super blij :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...