Terug naar overzicht
Ja tuurlijk ! 'k Vind ook dat dit je dansfeest voor een huwelijk ook wel wat onderscheidt van een 'fuifje'. ;-)
Tuurlijk! Doen waar je je goed bij voelt!
Wij geven ook enkel een dansfeest met hapjes en dessertenbuffet, maar doen dit ook in thema!!Ons thema is Vespa! Bij het aankomen vragen we alle gasten om bij de Vespa te gaan staan of op zitten om een foto te trekken...Op tafel zullen er mini vespa's staan en als cadeautje krijgen ze suikerbonen met een vespa...
Wij geven ook enkel een dansfeest met hapjes en dessertenbuffet, maar doen dit ook in thema!!
Ons thema is Vespa! Bij het aankomen vragen we alle gasten om bij de Vespa te gaan staan of op zitten om een foto te trekken...
Op tafel zullen er mini vespa's staan en als cadeautje krijgen ze suikerbonen met een vespa...
@Debora: leuk thema. Bedankt iedereen voor de reacties, ik heb als thema voetbal. En ik heb al dingen voor foto als ze binnenkomen en voor op tafel.
@ jody Leuk Thema! Mijn vriend en in zelf zijn heuse voetbal fanaten. We hebben nog geen idee welk thema we willen gebruiken. Hij vindt geen enkel thema goed :( Mare, hoe laat je jou Thema eruit komen? Miss een paar tips of ideetjes? :)