Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema houden ook voor dansfeest?

2-5-2014 22:38:46
mijn vriend en ik zijn aan het denken om een dansfeest te doen ipv een feest met dinner. Ik had al een thema voorzien en had daar al veel voor. Zou ik het thema ook doen voor een dansfeest?

Jody
4-7-2020
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 606

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik2-5-2014 23:04:25

Ja tuurlijk ! 'k Vind ook dat dit je dansfeest voor een huwelijk ook wel wat onderscheidt van een 'fuifje'. ;-)

valerie
22-8-2015
 Meld misbruik2-5-2014 23:19:35

Tuurlijk! Doen waar je je goed bij voelt!

debora
18-7-2014
 Meld misbruik3-5-2014 12:48:34

Wij geven ook enkel een dansfeest met hapjes en dessertenbuffet, maar doen dit ook in thema!!

Ons thema is Vespa! Bij het aankomen vragen we alle gasten om bij de Vespa te gaan staan of op zitten om een foto te trekken...

Op tafel zullen er mini vespa's staan en als cadeautje krijgen ze suikerbonen met een vespa...

Jody
4-7-2020
 Meld misbruik3-5-2014 23:56:25

@Debora: leuk thema.

Bedankt iedereen voor de reacties, ik heb als thema voetbal. En ik heb al dingen voor foto als ze binnenkomen en voor op tafel.

lindsay
5-12-2014
 Meld misbruik7-5-2014 14:06:50

@ jody

Leuk Thema!

Mijn vriend en in zelf zijn heuse voetbal fanaten. We hebben nog geen idee welk thema we willen gebruiken. Hij vindt geen enkel thema goed :(

Mare, hoe laat je jou Thema eruit komen?
Miss een paar tips of ideetjes? :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...