Terug naar overzicht
Oei, ik heb te snel op de toe te voegen knop gedrukt precies. We vinden op internet en hier weinig recensies. We weten dat het niet goedkoop is, maar we hebben een beperkte gastenlijst (Max 75 pers) en dat drukt de kosten van een avondfeest. De zaakvoerders liggen ons ook wel, maar toch had ik graag wat ervaringen uitgewisseld.
Hey valerie ., het is een mooie feestzaal en superlekker eten daar . Een wederkerend probleem echter dat we daar nu al drie jaar op rij ervaren is de timing van dessert en koffie. Het duurt letterlijk uren alvorens koffie bij dessert geserveerd wordt en na hoofdgerecht blijft dessert ook ontzettend lang weg. Dit jaar zat er twee uur tussen de mensen die kaas kozen en degenen die voor dessertenbuffet gingen.. iedereen eet toch graag samen.. als je dit met hen bespreekt om mee op te letten dan is het een heel leuke locatie
Het Nathalie bedankt voor je reactie. Wij zijn net nog eens gaan kijken voor de tweede maal. Ik vind de tuin ook wat klein. Wij willen een ceremonie houden voor onze gasten en die moeten toch allemaal kunnen zitten en dat gaat daar, vrees ik, niet kunnen. Ook hebben we besproken met de gastvrouw dat we geen traditioneel feest willen, maar allemaal hapjes. Ze zei dat ze dit wel meer deden, maar ze blijft terugkomen op het concept van een avondfeest en dat willen we echt niet. Wij willen niet dat iedereen aan de tafel zit tot aan de openingsdans.
Mijn schoonzus heeft daar de lunch gedaan van zijn trouwfeest. We zijn daar aangekomen na de kerk en het was eigenlijk de bedoeling om enkel een staande receptie te doen, maar toen we daar aankwamen bleek dat er toch een zittend diner was voorzien. Dat was superlekker en zeer vriendelijke bediening, maar omdat we 'savonds nog een 7-gangen menu gingen eten ergens anders was dit toch wat te veel van het goede. Zeer duidelijke afspraken maken, zou ik zeggen!
Dag Elien, Ja dat wil ik dus echt vermijden eh. Ze gaan ons een paar voorstellen doen, we zullen kijken of dat 1 financieel haalbaar is en 2 of hun concept ons aanstaat. We gaan ook nog naar het Kompenhof in Neerpelt kijken. Hun tuin is groter en het eten is ook zeer lekker.
Op 09.05.2015 hebben we er ons huwelijksfeest laten doorgaan. Iedereen had éénzelfde mening : gewoonweg Top ! Een conceptueel sterk concept met visuele creativiteit en smaakvolle gerechten.. Zijn hedendaagse kookstijl situeert zich echter op een andere planeet en Michel verrast met uitgekiende creaties die blaken van durf en innovativiteit. Michel komt zelf regelmatig mee aan tafel om de beleving uit te leggen en verrast met een aantal knappe combinaties. En dit alles met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor wie nog moest twijfelen. Mol is echt niet zo ver wanneer je met gastronomische tevredenheid kan terugrijden.