Hier begint de dag vrij vroeg. Waarschijnlijk tussen 7u en 9u kapper en make-up.
Ik vermoed dat mijn familie er tegen 9u ook gaat zijn, net zoals onze fotograaf. Dus dan iedereen aankleden. En tegen 9u30 de rest van de familie en getuigen bij ons thuis.
10u 30 trouwen we op het stadhuis, das is max 5 min rijden, maar het is wel markt op zaterdag, dus ik voorzie een kwartiertje.
Na het stadhuis gaan we met de suite lunchen, dit is het enige stuk van de dag dat we nog concreet moeten uitwerken. Vermoedelijk van 11u30 tot 13u30 ongeveer.
Dan gaan wij foto's maken samen met onze jongens. Onze fotograaf heeft gevraagd hier toch zeker 2u voor uit te trekken.
Ten laatste tegen 17u willen we op onze feestlocatie zijn, waar ook onze ceremonie doorgaat. Zo kunnen we alles nog eens even doorlopen (traiteur gaat er dan ook zijn, de mensen die de bar verzorgen tijdens het dansfeest, de dames van de ceremonie,...)
18u start ceremonie van ongeveer 45min. Aansluiten receptie met avondfeest.
Ten laatste 22u start dansfeest, omdat we onze jongens ook nog even op het echte feestje willen hebben.