Terug naar overzicht
ga eens op pinterest kijken daar komt mijn kapsel vandaan.... ;-) Ik heb ook veel haar een laat het met vlechten netjes bewerken die eindigen in losse krullen.
hmmm foto erop zetten is niet zo echt gelukt, sorry....
heb je al eens bij google afbeeldingen gewoon bruidskapsels ingegeven? daar heb ik mijn inspiratie voor mijn kapsel uitgehaald.groetjes
heb je al eens bij google afbeeldingen gewoon bruidskapsels ingegeven? daar heb ik mijn inspiratie voor mijn kapsel uitgehaald.
groetjes
Dag Stephanie, naast het feit dat je een naamgenoot bent zit ikzelf met hetzelfde probleem :) Ik had ook een proefkapsel laten doen, niets te strak, met wat krul en anderhalf uur later begon alles naar beneden te zakken... Ik heb gisteren naar de kapper gebeld voor een nieuwe afspraak, want dit kapsel was not done. Ik denk dat als je zwaar en veel haar hebt dat alles begint met een goede basis. Ik heb ooit een opsteekkapsel laten maken en de kapper vertrok toen vanuit drie staarten (kwestie van het gewicht wat te verdelen denk ik). Dat in combinatie met een 70tal spelden erin maakte dat het twee dagen later nog altijd op en top zat. Nu had ik maar 1 staart en 25 spelden. Dus ik denk dat de truc is, meerdere staarten en is ons geval véél spelden. Een vriendin van mij raadde mij Pinterest aan, of je kan ook in trouwmagazines kijken naar de kapsels van de modellen, of op de site van flair is er nu ook een trouwspecial waar je ook inspiratie kan vinden voor trouwkapsels. Jij ook nog veel succes met de zoektocht naar het gepaste trouwkapsel.
Bedankt voor de reacties. Na het vele zoeken via google, pinterest etc. heb ik toch wat ideetjes gevonden. Ik heb ook besloten bij een meer professionele kapper mijn haar te laten doen. Hopelijk lukt de uitwerking van het kapsel nu beter. Ik ga inderdaad enkel nog voor een kapsel met een goede basis en de tip van meerdere staarten om vanuit te vertrekken ga ik zeker meenemen. Nog veel succes aan jullie ook.
Mylene zo toevallig , deze foto wordt ook mijn trouwkapsel ;)
Ha, née echt??? Dan zullen we allebij super mooi zijn op onze dag :-)
Hihi , zeker geweten!;) je hebt goede smaak 😂 xx
Jij ook Sophie ;-)
Tis bijna zover he ;) spannend!!stress? Xx
Tôt nu nog niet echt behalven dat hubby to be flinke grief heeft met koorts en zo, dus dat´s wat winder fijn.Stress zal vanaf maandag beginnen, heb extra een paar vrije dagen genommen, zodat allés op Tijd klaar is. En bij jou??? Allés al klaar voor the big day??? Grtjes
Hey mylene, is hubby al genezen? Vandaag mijn laatste werkdag, en morgen nog nd feestzaal om bv de cadeaus voor getuigen enzo af te zetten.. Daarna nog de kerk versieren.. Haar uitbrushen.. En dan hopelijk niet te laat in bedje want vrijdag om 7 u staan de kapper en sminckster al klaar :) !zeg, wat gaan we nog geluk hebben met het weer!!voor jou dagje 30 graden 😃!!hou de deo maar goed bij de hand!;) ik zou graag een foto van jullie zien na de trouw;)ik wens je alvast een stralende dag toe, en alvast hartelijk gefeliciteerd!xxxx
Spannend hé die laatste dagen ;-) Gellukig is hubby in spe weer genezen maar nog steeds wat moe ( komt ook door chemio, maar dat is een te lang verhaal voor nu).Ja we boffen alle 2 wel met het weer, was vandaag nagels en wimpertjes doen, morgen spraytan (hoop dat het goed gaat en niet gaat smelten met die 30 graden!! :/ )Allez zen en positief blijven.Doe "rustig" aan morgen no stress, je zult zien dit wordt the day of your life.Xxxjes en alles goeie veel plezier en liefsps dat met die fotos doen we!
Spannend hé die laatste dagen ;-)
Gellukig is hubby in spe weer genezen maar nog steeds wat moe ( komt ook door chemio, maar dat is een te lang verhaal voor nu).
Ja we boffen alle 2 wel met het weer, was vandaag nagels en wimpertjes doen, morgen spraytan (hoop dat het goed gaat en niet gaat smelten met die 30 graden!! :/ )
Allez zen en positief blijven.
Doe "rustig" aan morgen no stress, je zult zien dit wordt the day of your life.
Xxxjes en alles goeie veel plezier en liefs
ps dat met die fotos doen we!