Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwschoenen op de leest laten zetten bij de schoenmaker om ze te verbreden. Ik heb ook een spuitbusje... stretch shoe, om beter in mijn schoenen te passen. Ik moet mijn schoenen ook nog verder inlopen, dus ik hoop dat het helpt...
op de leest zetten en veel dragen met een plakkerke op je teen en kussentje van compeed...ik denk dat veel dragen de enige oplossing is en voor de zekerheid ook andere schoenen meedoen...
Volgens Gouden raad van tante 'kaat'! je voeten nat maken samen met vochtige naylon kousjes, (lichtjes afdrogen , niet te droog maar ook niet klets nat) in je schoenen lopen dit voor een halfuur, en het zet je schoenen helemaal naar je voeten.Zelf geprobeerd en de schoenen zitten als gegoten.
simpel weg je schoenen in de diepvries steken voor een nacht, en s ochtends gewoon aantrekken. Zo zet je schoen zich naar jou voet. Dat doe ik steeds bij mijn dochter als ze nieuwe schoenen heeft want ze heeft brede voeten.
Ik heb ook wat last aan mijn kleine teentjes en heb afgelopen weekend bij Tamaris een shoe stretch spray gekocht. Je spuit het aan de binnenkant van je schoen en loopt er dan minstens 5 min mee rond. Je voelt er niets meer van. Ik heb het busje zo'n 8 euro betaald.
Die tip van de diepvries heb ik nog gehoord maar eerlijk gezegd durf ik de schoenen er niet in steken uit schrik dat er iets aan miskomt...
heb ik meermaals al gedaan en geen verschil dan er voor je moet ze wel in een plastic zak steken. Natte vodden zou ik nooit proberen omdat er kringen kunnen ontstaan
Ik steek vanavond mijn schoenen in de diepvries!
:D als je ze er uit haalt wel direct aan doen he door d warmte van je voet,zet de svhoen zich