Terug naar overzicht
Pas maar op dat hij zelf ook geen Mustang regelt, als verrassing voor jullie. :-p
Nee want hij kende iemand met een mustang en zei dat als we dit als 2de auto wilde nog in de stoet hij dit wilde regelen voor ons. Want hij weet dat wij al 1 hebben voor onszelf. Maar wij hebben hem verteld dat wij het exclusief wilden houden voor ons de mustang wagen en dat we dit echt niet zagen zitten en hij was er mee weg :)en moest hij toch nog 1 regelen .. niet erg :Dmaar denk niet dat hij dit gaat doen omdat mijn vriend zo overtuigend was. :D
Te duur sorry :)
Tja als je alles officieel doet zoals het hoort dan zijn er voor ons wat meer kosten aan verbonden dan bij iemand dat het in het "zwart" doet. Nog niet te spreken dat je met O-platen helemaal geen ceremonie mag rijden en dat de verzekering dat ook niet dekt. Verder hanteren wij de gangbare prijzen zoals andere mustang verhuurders.Ik wens jullie in ieder geval een leuke dag.
Tja als je alles officieel doet zoals het hoort dan zijn er voor ons wat meer kosten aan verbonden dan bij iemand dat het in het "zwart" doet. Nog niet te spreken dat je met O-platen helemaal geen ceremonie mag rijden en dat de verzekering dat ook niet dekt. Verder hanteren wij de gangbare prijzen zoals andere mustang verhuurders.
Ik wens jullie in ieder geval een leuke dag.
Tja dit kan zijn. Dit beslist ieders voor zichzelf.Wij hebben nu 2 mustangs en nog wat centen overdat we er bij jullie maar 1 zouden hebben gehad.Plus deze komen ook als het regent. Wij vinden het heel belangrijk dat het ook klikt met de mensen die jereserveert of mee samen werkt. En dat hebben wij nu zeker!een enthousiaste , vriendelijke , niet opdringerige, ... persoon waar wij ons wel op ons gemak bij voelen.
Ik ken u niet en voor zover ik weet hebben wij ook nog geen contact gehad.Je hebt gelijk iedereen moet naar zijn eigen portemonnee kijken. Ik wilde alleen even verduidelijken waardoor er een prijsverschil is.En ook wij rijden als het regent :-)
Heb helemaal in het begin toen we verloofd waren gehoord bij jullie achter de prijs.maar vond het te duur. :)en mijn excuses, wist ik niet. Maar er zijn 6/10 mensen die ikcontacteerde ivm vervoer die melden dat ze niet reden bij regen. + bij vele ook geld kwijt dan.
Wij zijn uit Aalst en hebben bij Nostalgic Cars in Schellebelle 2 buick's gehuurd voor onze trouw. En inderdaad die mensen zeiden ook dat als je met reglementaire nummerplaten werkt het iets duurder uitkomt dus het zal wel kloppen. Of dat niet reglementaire auto's nogal dikwijls eens durven in panne vallen:-) Maar laat ons hopen dat niemand van ons dit tegenkomt !!!!