Terug naar overzicht
Gario,Ik kan je conclusies wel ergens volgen. Zeker als je zegt dat je niet over één nacht ijs gegaan bent en reeds 2x dit hebt mogen ondervinden.Denk dat personeel soms niet snapt dat ze een zaak kunnen maken of kraken omwille van hun inzet, hoe hard dat de baas ook zijn best doet!De meeste schrijven dat de baas "ne rare" is maar dat kan ik niet bevestigen of ontkennen.Wat mij er stoorde is dat er een gemeenschappelijk tuin is. De Venkel neemt meerdere feesten op 1 dag aan en de receptie is toch dikwijls de start van je feest. Goed begonnen is half gewonnen is dan meer dan waar. Zeker als spelende kinderen van de ene kant naar de andere kant crossen. Of gasten die toekomen niet weten van wie wat waar...Misschien toch wat werkpunten voor de toekomst. En dan nog eentje om af te sluiten. Qua sfeerverlichting (anno 2014) ben ik al in betere zaken geweest. Heb het gevoel dat de zaal wat blijven stilstaan is in de tijd.Maar ook dat is mijn persoonlijke mening en uiteraard voor discussie vatbaar!