Terug naar overzicht
http://www.oldtimerweb.be/ hier eens op zoeken.hier hebben wij onze ford mustang op gevonden
Die busjes zijn natuurlijk heel populair, wat de aankoopprijs en dan ook de huurprijs doet stijgen. Zal moeilijk zijn om koopjes te vinden in iets waar veel mensen van houden en waar er weinig van beschikbaar zijn.
van waar zijn jullie?
Ik vrees met een klein budget dat het nie gemakkelijk zal zijn, maar er zijn genoeg van die busjes te vinden op de forums, is ook afhankelijk van hoeveel je er wilt, toch veel succes in de zoektocht en hopelijk lukt het jullie, nog wat reacties afwachten, ik dacht jullie van de streek van Antwerpen waren ofzo, Succes.
Bij retro in aartselaar (garage is in hoboken) hebben ze er geloof ik 3, maar je moet maar eens op hun site kijken.
Retro vw busje en niet veel geld spenderen gaan niet samen vrees ik :-(
Als je op oldtimerweb eentje vind, wel opletten dat het er geen zijn met een O-nummerplaat. Die mogen geen verhuur doen en zijn dus nooit correct verzekerd!
Wij zijn van Heist-op-den-Berg. Ander idees in de stijl vintage mag natuurlijk ook !!
alles lukt ;)Wij hebben T1busjes , voor 2u30. hebben we die nodig en betalen wij vo de ene 150 en de andere 175 , zijn nog altijd op zoek naar een 3de :)mss eventueel naar meetings gaan en mensen aanspreken