Terug naar overzicht
;-) Hallo Mede-bruidje!!Spannend he die laatste dagen! Bij mij zijn het er nog 32...Je hebt het er wel druk mee gehad die laatste weken zeg! Hier gaat het nu ook een beetje stressy worden want volgende week verjaardag van nze 2 peetkindjes de verjaardag van mijn schoonvader (hij wordt 60 dus da moet je vieren ;-) ) en ook vieren ze hun trouwdag... Dan komt nog mijn vrijgezellen en om de 3 dagen krijg ik een berichtje met taken die ik moet doen voor die dag. (Meiden als julie dit lezen, stoooooppp het is nu wel genoeg hé :p ) nouja hoort erbij.Wat dacht je aan een leuke bongo bon??? Ze hebben daar verschillende formules, ik doe dat ook voor mijn 2 getuigen. Ik denk dat je tamelijk goed zit met de to-do lijst.heb je al een gastenboek?? animatie voor de kids??Hier nog te doen:misboekjebloemen kerkversiering huisballonentafelkaartjesfeestzaal dekoreeren (maar dat kan pas de avond ervoor)spraytan enz....denk dat we ook redelijk goed zitten kwa timing...oh ja heb nog 2 passen voor mijn jurk te doen groetjes Mylene
;-) Hallo Mede-bruidje!!
Spannend he die laatste dagen! Bij mij zijn het er nog 32...
Je hebt het er wel druk mee gehad die laatste weken zeg! Hier gaat het nu ook een beetje stressy worden want volgende week verjaardag van nze 2 peetkindjes de verjaardag van mijn schoonvader (hij wordt 60 dus da moet je vieren ;-) ) en ook vieren ze hun trouwdag... Dan komt nog mijn vrijgezellen en om de 3 dagen krijg ik een berichtje met taken die ik moet doen voor die dag. (Meiden als julie dit lezen, stoooooppp het is nu wel genoeg hé :p ) nouja hoort erbij.
Wat dacht je aan een leuke bongo bon??? Ze hebben daar verschillende formules, ik doe dat ook voor mijn 2 getuigen.
Ik denk dat je tamelijk goed zit met de to-do lijst.
heb je al een gastenboek?? animatie voor de kids??
Hier nog te doen:
misboekje
bloemen kerk
versiering huis
ballonen
tafelkaartjes
feestzaal dekoreeren (maar dat kan pas de avond ervoor)
spraytan enz....
denk dat we ook redelijk goed zitten kwa timing...
oh ja heb nog 2 passen voor mijn jurk te doen
groetjes Mylene
Ik ben. Aan het twijfelen ivm die spraytan. Wat als het niet mooi egaal of vegen maakt op de jurk?Wat wij nog moeten doen: voorblad misboekje ontwerpen, heb nog 4 menukaarten te kort ( eigen ontwerp adhv foto's van ons gezin), proefkapsel 24 mei, bloemen maken we zelf maar dat gebeurt de dag ervoor net zoals het versieren van de kerk. En een gastenboek zoeken. Kleertjes van de ds stoomstrijken en een strikje zoeken voor in de dochter haar haartjes. Dat is het zowat. We zijn goed op schema :-)
Hey! Gastenboek gaan we niet nemen, we hebben beide een kleine familie en we hadden met de geboorte van ons dochtertje in het ziekenhuis een kraamdagboek gelegd. Daar is dus duidelijk uit gebleken dat het geen schrijvers zijn ;-), want er is bijna niets ingeschreven en als we het vroegen wisten ze niet wat te schrijven... Dus toen hebben we beslist niet met een gastenboek te werken :D Versiering van het ouderlijk huis nemen mijn ouders op zich dus daar moet ik me geen zorgen om maken :D & wij zijn al een tijdje aan het zonnebanken, ik wou ook eerst spraytan, maar toen ik het inderdaad met de verkoopster van mijn trouwkleed er over had zei ze dat het inderdaad van je huidtype afhangt of het goed gaat nemen of niet... en als je zweet bestond de kans dat het op u kleed gaat afgeven... Daarmee dat ik voor zonnebanken heb gekozen, jammer genoeg moet ik daar veel geduld mee hebben vooraleer ik een kleurtje heb! :D Mijn vriend bruint veel sneller :D. Ik ga trouwens onder een rechtstaande zonnebank, op aanraden, zo loop je zeker de kans niet om 'witte vlekken' onder je oksels of dergelijke te krijgen zeiden ze mij :) Groetjes!
Spannend hé!Bij ons is al veel geregeld, wat er nog moet gebeuren:- printen misboekjes- fotolocatie zoeken als het slecht weer is- huwelijkscontract regelen bij de notaris- schoenen inlopen- afspraken maken met fotograaf en DJ- proef haar en make-up- beslissen welke bloemen we nemen in de kerk (mama maakt bloemstukjes en decoraties)- samenstelling suite en bepalen hoe de stoelen in de kerk moeten staan- ringen ophalen- speech- tafelschikking, naamkaartjes, tafelnamen, seating chart en menukaarten maken en printen- boeket afwerken (maak ik zelf in vilt)- enveloppendoos afwerken- cadeaus voor getuigen en bruidsmeisjeAf en toe begint de stress ook serieus toe te slaan! Hoe één dag zo veel voorbereiding kan vragen...Succes allemaal!!!
Ik heb toch nog veel te doen en begin me zorgen te maken.-contract notaris-in ondertrouw gaan bij de gemeente!-kostuum afhalen-versiering kerk/huis/rode loper-menubespreking/aantallen/tafelschikking-ringen halen-zonnebank-misboekjes drukken-bedankjes ineen steken-fotolocatie...
Ik heb toch nog veel te doen en begin me zorgen te maken.
-contract notaris
-in ondertrouw gaan bij de gemeente!
-kostuum afhalen
-versiering kerk/huis/rode loper
-menubespreking/aantallen/tafelschikking
-ringen halen
-zonnebank
-misboekjes drukken
-bedankjes ineen steken
-fotolocatie
...
Heb al 2 keer preof spraytan gedaan en express witte kleren aangetroken. Resultaat het heeft minimaal afgeverft onder m'n oksels het was bijna niet te zien. Heb wel voor de lichtste kleur gekozen en ook netjes alle regels aangehaouden zoals geen deo of creme die dag van de tan zelf enz......
Ik waag me diy weekend misschien al eens aan een tanning. Zonnebank duurt een eeuwigheid bij mij :-(