Terug naar overzicht
Zag er een leuk dagje uit! Proficiat!
Proficiat nog met jullie huwelijk!!! Zo te zien is het een heel leuke dag geweest!!
Proficiat met je huwelijk! Het is leuk geweest. Vraagje: klinkt dat goed in een kerk dwarsfluit? Ik heb een vriendin die ook dwarsfluit speelt en ik dacht haar te laten spelen in de kerk. Heb je dat gedaan met enkel de dwarsfluit of ook muziek op de achtergrond?
Proficiat met je huwelijk! Het is leuk geweest.
Vraagje: klinkt dat goed in een kerk dwarsfluit? Ik heb een vriendin die ook dwarsfluit speelt en ik dacht haar te laten spelen in de kerk. Heb je dat gedaan met enkel de dwarsfluit of ook muziek op de achtergrond?
Het was enkel dwarsfluit, ze waren ook met drie. Dus ik weet niet hoe het met een persoon gaat klinken. Misschien op voorhand eens uittesten in de kerk?
Hallo,Jullie huwelijk is nu wel al een tijdje voorbij maar ik zou eens graag informeren naar fotograaf Vergauwe uit Eeklo.. Waren jullie hier tevreden over?Groetjes, Nathalie
Hallo,
Jullie huwelijk is nu wel al een tijdje voorbij maar ik zou eens graag informeren naar fotograaf Vergauwe uit Eeklo.. Waren jullie hier tevreden over?
Groetjes, Nathalie
Wilt u nog steeds info over de fotograaf?