Terug naar overzicht
In de Hema zijn er voor 2,5 euro. Ik heb zelf nog rondgekeken en dat waren de goedkoopste.
via alli expres kan je zeer goedkoop spullen kopen. Let wel dat je onder de 40 euro blijft anders moet je invoer kosten betalen. En ook goed bekijken hoe lang de levertijd duurt
Ik heb nog 6 paar over van onze trouw . 5x maat 38-39 , 1x maat 36-37 Laat maar weten als je interesse hebt
Ik heb nog 13 paar (van Hema) die ik verkoop na onze trouw.Stuur maar een bericht als je interesse hebt.
Vorige week stonden er flipflops in het blaadje van de zeeman als ik mij niet vergis ik dacht dat ze 1 of 2 euro kosten.
Zal eens gaan kijken bij de zeeman, mercci voor de tips
Op de site van mainsaile kosten witte teenslippers in twee maten (m: 36-30 en L:40-43) 1.14€ per teenslippers. Je moet er wel 100 kopen en dan nog 14€ leverkosten. Ik wil er zelf ook kopen, maar ik heb er geen 100 nodig. Misschien kunnen we er 100 kopen en samen delen? Laat maar weten wat je ervan vindt.
Dag Carolina,Ik heb dit opgezocht maar vind het niet direct.Ik wil ze wel eens bekijken en eventueel delen?Groetjes