Terug naar overzicht
Ik ben nog op zoek naar goedkope bloemenmandjes voor mijn bloemenmeisjes.
Weet iemand waar ik die kan vinden tegen een interessante prijs (ik heb er 4 nodig). In satijn, riet,... wel met een hengseltje zodat ze het mandje goed kunnen vasthouden.
Mag online of in winkels, maar ik heb spijtig genoeg geen tijd om al de winkels te gaan afstruinen, dus ik hoop op een goede respons.
Wij hebben romantische rieten mandjes en witte bloemblaadjes gekocht in de AVA. De prijs weet ik wel niet meer...
Wij hebben het onze gekocht bij humpiedumpie.nl en schappelijk van prijs
Karolien, wanneer was dat dan, want ik ben zojuist in de Ava gaan kijken en daar hadden ze niks. Ik had er speciaal achter gevraagd, maar neen, geen mandjes met een hengsel.Dan ben ik de Blokker binnen gegaan en daar heb ik wel rechthoekige mandjes in vergrijs wilg gevonden. Ik ben alleen bang dat dat wilg misschien gaat blijven haken in de tulen kleedjes.Evy, dat is dan toch nog 15 euro per mandje; ik wou er toch 4 voorzien, dus 60 euro...
Karolien, wanneer was dat dan, want ik ben zojuist in de Ava gaan kijken en daar hadden ze niks. Ik had er speciaal achter gevraagd, maar neen, geen mandjes met een hengsel.
Dan ben ik de Blokker binnen gegaan en daar heb ik wel rechthoekige mandjes in vergrijs wilg gevonden. Ik ben alleen bang dat dat wilg misschien gaat blijven haken in de tulen kleedjes.
Evy, dat is dan toch nog 15 euro per mandje; ik wou er toch 4 voorzien, dus 60 euro...
Ik ben er vorige maand om geweest, ik had wel de laatste 4 uit de AVA van Oudenaarde...
AVA - klein wit mandje indertijd gekocht voor een euroke of vier geloof ik - ze zijn er echt wel te vinden hoor
Hallo,Ik heb 4 rieten bloemmandjes met handvat te koop.1x gebruikt geweest tijdens ons huwelijk.Ik vraag er 20€ voor.Groetjes