Nu Online
Momenteel zijn er 719 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer taart?

5-5-2014 16:02:19
Hellow ladies,

We hebben dus meer een trouwfuif. We beginnen eerst met een receptie. Dit begint om half 7. Dit is voor iedereen. Doen we dit het beste tot 20 uur of 20u30?
Dan gaan we naar binnen en hebben we broodjes. Dit zou ik een half uurtje later doen?
Maar dan? Is het dan openingsdans en de fuif er laten opvolgen en vanaf een bepaald uur taart? Of is het eerst taart en dan de fuif laten beginnen met eerst de openingsdans? Ik ben dus duidelijk nog niet veel naar een trouwfeest geweest :).

Groetjes

natascha
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1475

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik5-5-2014 18:44:30

Ik zou eerst de taart doen en dan pas de openingsdans. Bij ons was het andersom op aanraden van de feestzaal en daar hadden we echt spijt van. Feest werd echt onderbroken, iedereen van de dansvloer en daarna was het niet meer hetzelfde

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik5-5-2014 21:46:17

hallo,

wij hebben ook een trouwfuif (dansfeest) en wij doen het zo;

19.30 : ontvangen van de gasten,

21.00 : intrede bruidspaar op muziek, korte verwelkomingspeech

21.15 binnen brengen op muziek bruidstaart

21.45-22.00u fratsen of speeches van getuigen

ergens tussen 22.15 en 22.30 openingsdans

om 24 u voorzien wij nog belegde boterhammen en kleine tasjes soep voor de hongerige maagjes

als ik u was zou ik de broodjes en taart niet te kort op elkaar doen, dat gaat te veel zijn .

en idd zorgen dat eens de openingsdans en dansfeest begonnen is, het niet meer onderbroken word door eten/ optredens/ enz

je krijgt die sfeer niet meer terug.

hopelijk heb je hier iets aan :-)

groetjes

wendy

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 7:28:07

Onze dj heeft ook aangeraden om eerst alles achter de rug te hebben qua eten en dessert ook zelfs de sketches wat de mensen allemaal willen doen. En dan pas de openingsdans te doen. Om dezelfde reden die je aanhaalde, alles wordt onderbroken en het moeilijk om dan terug op gang te geraken.

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 7:50:53

Oke eerst alles eten wordt het dan :). Bedankt voor de tips.

flame
20-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 18:01:30

wij doen eerst eten daarna komt er een groepje spelen dan doen we dessert en daarna onze openingsdans om het feest op gang te trekken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...