Terug naar overzicht
Wij hebben twee dochtertjes (6 en 4 jaar oud). Wij dansen eerst samen en het laatste stuk nemen we hen erbij.Groetjes
Wij zijn er nog niet uit maar waarschijnlijk gaan wij na de openingsdans met de kindjes dansen. Wij hebben een zoontje en dochtertje (tegen dan 2j3m en 4,5m). Omdat mijn ouders gescheiden zijn en de vader van mijn vriend al overleden is overwegen wij om die dansen te vervangen door het dansen met onze kindjes
Wij zijn er ook nog niet helemaal uit. Maar waarschijnlijk gewoon de openingsdans en dan ipv het traditionele dansen met ouders, schoonouders,... gaan we iets met de zoontjes van mijn vriend doen. De oudste is helemaal in to dansen en gek doen, dus die kijkt er wel erg naar uit om een stuk van het feest mee te maken. Hij ziet het helemaal zitten om samen met ons een dansje te doen, de bedoeling is dat tijdens dat liedje dan ook onze getuigen en de zus/broer enzo gaan meedoen zodat tegen het einde iedereen op de dansvloer
Ik was aan het denken om na de openingsdans de kabouterpolonaise van Plop te doen en dit dan samen met onze kinderen en dan daarna de getuigen en de rest van de familie en de genodigden. Ik was sowieso al niet van plan om met onze ouders te dansen. Maar dan denk ik ook weer dat de overgang misschien te bruusk is van openingsdans naar polonaise.
Hey, mijn tante en nonkel trouwden 2 jaar geleden en begonnen hun openingsdans met een slow... echter na een minuutje en 'n half sloeg het liedje over in een up-tempo nummer waarbij ze met de 2 kindjes ( ik denk toen 6 en 8) een ingestudeerd dansje deden (waren wel eenvoudige pasjes, maar o zo mooi). Was echt super om te zien en bracht mega-ambiance met zich mee! Kindjes hebben dit dus ook de hele avond kunnen verzwijgen tegen iedereen :)Dus als je zoiets kan doen heb je toch je intiem momentje met je man en daarna wordt het ganse gezinnetje erin betrokken. Iedereen zal versteld staan.
Wij gaan na de openingsdans nog even dansen met : 1) ikzelf met onze oudste zoon , dan schoonbroer , dan man van mijn beste vriendin 2) mijn partner met onze twee schoonzussenWou toch ook graag nog meer de kids erbij betrekken….Wordt nog spannend, nog 9 dagen en het is zover ! ….