Terug naar overzicht
Bellen in plaats van mailen. (Geldt ook voor bouw en renovatie. :-) ) Sommige mensen bekijken hun mail niet of vergeten er gewoon op te antwoorden.
Mja, maar er zijn er die geen telefoonnummer op hun website zetten, :-(Weet jij toevallig nog een goede kapper in de buurt van Wijnegem? Thnx!.
Da's straf, een kapper zonder telefoonnummer! (En meerdere kappers zonder telefoonnummer dan? Maakt iedereen daar dan een afspraak per mail? Is toch ook niet handig...) Kijk eens op wittegids.be dan misschien? Nee, kan je niet helpen met kapper in Wijnegem, ik woon niet in die buurt.
Geen probleem Mona.Heb ondertussen iemand gevonden, maar vraag mijnaf of 125 euro voor proefkapsel en op de dag zelf teveel is. Ze komt wel bij mij aan huis. Heb jij toevallig een richtprijs? Mag ik dan foto's van kapsels meenemen of...? Want heb wel een aantal dingen die ik gevonden heb op het net die ik mooi vind. Liefs
Hey Sarah,Wie heb je gevonden? Ik ben van Schilde en ben niet echt tevreden van m'n eerste proefkapsel... ben dus een backup aan het zoeken...Groetjes,Marie
Hey, Ik heb iemand gevonden in Berchem. Ze komt ook op de dag zelf aan huis.Maar ik wil eerst wel ne keer weten of 125 euro teveel is of niet. Weliswaar voor een proefkapsel en mijn kapsel op de dag zelf.Liefs,
http://www.face-me-up.be/pages/40412/WIE_ZIJN_WIJ_.html
Hallo Sarah, Ik ben een hair- & make-up artist uit het Zaventemse en kom altijd aan huis bij mijn bruidjes. Jouw datum 29/8 staat nog vrij bij mij.Indien je geïnteresseerd bent dan stuur ik je per mail mijn prijsofferte door.Groetjes
Hallo,Ik kan je een hair & make-up artist uit Merksem aanbevelen die aan huis komt. Haar specialiteit zijn bruidjes.Ellada : 0471/374.868
Annie, Dat mag altijd. Je mag me eenr prijs offerte door mailen. Groetjes. Sarah
Heb jou een offerte doorgestuurd per mail. GrtjsAnnie