Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos zelf maken

6-5-2014 15:10:10
hallo bruidjes
iemand een idee'tje om zelf een enveloppendoos te maken
mercikes xxx

julie
30-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 587

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik6-5-2014 19:56:37

Wij hadden als thema London en mijn schoonpapa heeft een soort Britse brievenbus gemaakt:

https://www.flickr.com/photos/zuperzara/9719143564/

majona
30-5-2015
 Meld misbruik6-5-2014 20:32:03

Eventueel doosjes in MDF of Papier mache zoeken en die dan zelf schilderen, spuiten, versieren? Je kan je dan echt volledig uitleven om de doos te maken zoals je het echt wenst en graag ziet.

Die dozen kosten ook niet zodanig veel, is dus leuk meegenomen.

groetjes!

Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik6-5-2014 21:05:52

Wij hebben drie schoendozen op elkaar gekleefd met in de tweede en derde doos een gat zodat de brieven diep genoeg vallen. In de tweede doos hebben we dan een gleuf nog gemaakt en natuurlijk werd elke doos mooi verpakt en werden enkele hartjes toegevoegd.

Ik ben er behoorlijk tevreden van, hopelijk mag de doos veel envelopjes ontvangen ;)

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik6-5-2014 21:42:56

Wij hebben een houten doos met deksel gekocht in de Casa. Met de figuurzaag heb ik er een gleuf in gesneden. Daarna is de doos overschilderd in thema-kleur. Ten slotte, met behulp van een sjabloon, heb ik er in sierletters onze trouwdatum op geschilderd.

link naar de website waar we ons sjabloon besteld hebben: http://www.discountletters.eu/home/

Hanne
31-5-2014
 Meld misbruik7-5-2014 7:26:26

Wij hebben een doos gekochte bij shleiper en die dan bekleed met stof en daar ons logo met stof opgeplakt. Geeft een heel mooi resultaat.

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik7-5-2014 8:46:29

Wij gaan waarschijnlijk twee schoenendozen op elkaar zetten en die versieren met hartjes en dergelijke en laten inkleuren door mijn metekindje van drie jaar :)

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik7-5-2014 20:16:31

Ik heb een grote doos (kubusvorm) gekocht in Ikea en er een gleuf in gesneden en dan wit geverfd. Ze wordt nog verder versierd met lint en vilten bloemen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...