Terug naar overzicht
Een hangertje met Maria op dat ik kreeg voor mijn eerste communie. Dat werd in mijn jurk genaaid.
De parels van mijn grootmoeder (old en borrowed).Ik heb ook nog een zakdoek van mijn overleden grootmoeder.
Bij mij is dat de houder van mijn mama haar bruidsboeket. Ik maak mijn eigen boeket in vilt en zal dat in haar houder plaatsen!
Hier was het een oude zakdoek, waar blauwe bloemmetjs op stonden
Ik ben verwonderd. Zijn er zoveel bruidjes die something old, new, borrowed and blue hebben? Ik heb hier totaal geen inspiratie voor. Behalve dan voor de bruidsjurk, die nieuw is.
De taarttopper!! Wij gaan die gebruiken die mijn ouders op hun trouwtaart gebruikt hebben...De mama heeft die altijd bewaard en lijkt mij heel speciaal om die dan ook te nemen, is ineens oud en geleend dan ;-)
De taarttopper!! Wij gaan die gebruiken die mijn ouders op hun trouwtaart gebruikt hebben...
De mama heeft die altijd bewaard en lijkt mij heel speciaal om die dan ook te nemen, is ineens oud en geleend dan ;-)
oude oorbelletjes van mijzelf.Borrowed (en ook old) is mijn mama haar parelketting, blue de kousenband.Nieuw spreekt natuurlijk voor zich ;-)
Mijn trouwring . Heb hem gekregen van mijn grootmoeder. Haar man is bijna 30 jaar geleden overleden in een auto ongeval, en ze had haar trouwring van hem gekregen dus hij is heel speciaal voor mij :)Something blue, mijn schoenen aangezien mijn thema in turquoise is, en something borrowed, de kousenband van mijn beste vriendin
Zo'n leuke dingen allemaal ! Ik moet eens bij mn bomma gaan neuzen voor mn something old :D.