TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
6-6-2014
|
6-5-2014 21:36:57
Wij hadden dit ook. Wij hebben één hoofdkaart gemaakt met de kerk erop, en drie verschillende kleine kaartjes: receptie, receptie + avondfeest en avondfeest. Op de kaartjes was ruimte om de namen van de gasten in te vullen. Dus wij staken een kaartje receptie + avondfeest tussen de kaart voor tante en nonkel, en een kaartje avondfeest voor neef, nicht. Dit is hoe wij het hebben gedaan :-)
|
|
sanne
6-9-2014
|
6-5-2014 22:29:48
Ik zou ze persoonlijk gaan rondbrengen dan, en mondeling een woordje uitleg geven :) dan kan je ook ineens de reden geven waarom het zo is, dan is dat ook meteen helder! :)
|
|
vicky
13-9-2014
|
7-5-2014 12:59:09
wij hebben ongeveer hetzelfde probleem, maar dan met de kinderen van broers en zussen, mijn man is de jongste van 8 kinderen, veel van hun kinderen zijn het huis uit en hebben eigen kinderen. wij hebben beslist om de thuiswonende kinderen uit te nodigen op het hele feest ( hoe kunnen die anders komen?) en de kinderen die het huis uit zijn komen voor het dessertbuffet. het is een hele regeling maar je moet vooral doen waar je je het best bij voelt. veel succes
|
|
cecile
16-8-2014
|
7-5-2014 14:12:14
bedankt sofie, ik vind het een goed idee en dan kunnen we nog zien of we er uitleg bij gaan geven. ik ga het straks is aan mijn toekomstge voorstellen :)
|
|
Inge
29-8-2015
|
9-5-2014 14:37:12
Wij zijn zo ook opzoek naar ideeën omdan eigenlijk duidelijk te maken dat de kinderen er NIET bij zijn. Er zijn langs mijn verloofde zijn kant enkele nonkels en tantes die een andere mentaliteit van opvoeden hebben en willen hierdoor (omdat de kinderen niet luisteren en al helemaal niet zo nauw kijken met hun omgeving waarin ze zitten) onze dag niet laten verpesten, echter hebben we schrik dat die tantes/nonkels dit verkeerd gaan opvatten aangezien er mijn neven en nichten er wel bij zullen zijn (maar die zijn wel al ouder, tieners of al het huis uit)
Jullie ideeën hoe we dit subtiel kunnen aanbrengen?
|
|
Elyn
19-9-2014
|
23-5-2014 19:54:11
Hey Inge, wij hebben ons avondfeest 16+ gemaakt. Hebersoonlijk een mailtje gestuurd naar de tantes en nonkels, heb er geen problemen mee gehad...
|
|
Inge
29-8-2015
|
24-5-2014 9:08:33
Hey Elyn,
Zouden we inderdaad kunnen doen, het probleem is dat de bruidsmeisjes er wel bij zullen blijven en zij geen 16+ zijn. Dus het eigenlijk niet echt een 16+ feestje is/wordt.
|
|
Elyn
19-9-2014
|
24-5-2014 12:34:22
Dag Inge,
als je geen duidelijke lijn kan trekken wordt het natuurlijk wat moeilijker. Wat vinden de ouders van je verloofde ervan? Misschien kunnen zij wat helpen?
|
|
Inge
29-8-2015
|
25-5-2014 11:11:57
Hey Elyn,
Zij vinden als de kinderen niet expliciet op de uitnodiging staan zij er ook niet bij zijn, maar er zijn blijkbaar al feestjes geweest waar er die kinderen dan toch (ongevraagd) bij waren. Voor hen dus even moeilijk hoe we dit moeten aanpakken :)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|