Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Heeft er iemand ervaring met verstand van leven in Horebeke?
Hof van de Putte sprak ons ook enorm aan.
Groetjes Jasmijn
Dag Jasmijn,Als fotograaf ben ik 1 keer in het Verstand van Leven in Horebeke geweest.De ceremonie en avondfeest gingen daar door. Heel mooie omgeving, mooie zaal. Ook leuk met het binnenplein. De receptie was toen buiten.Minpuntjes waren wel dat er geen parking was...Er was toen een BBQ en die was heel verzorgd!De zaal is wel niet zo groot... Ik weet niet wat de max capaciteit is....Greetz,Christwww.christvilez.be
Dag Jasmijn,
Als fotograaf ben ik 1 keer in het Verstand van Leven in Horebeke geweest.
De ceremonie en avondfeest gingen daar door. Heel mooie omgeving, mooie zaal. Ook leuk met het binnenplein. De receptie was toen buiten.
Minpuntjes waren wel dat er geen parking was...
Er was toen een BBQ en die was heel verzorgd!
De zaal is wel niet zo groot... Ik weet niet wat de max capaciteit is....
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
HoiWij trouwen in 't verstand van leven. Wij waren onmiddellijk verliefd op de zaal en de omgeving. Je hebt enorm veel vrijheid wat wij wel een voordeel vonden. Er is inderdaad niet veel parking, maar wij hebben de mensen aangespoord om zoveel mogelijk te carpoolen. Er is een beetje verder een kerkplein en in de straat zelf kunnen er ook wel wat auto's staan. De eigenares van de zaal doet ook onze ceremonie, wij hadden direct een klik met haar. Je kan wel geen 100 mensen laten eten én het dansfeest in dezelfde zaal doen. Wij hebben 60 eters en er komen 's avonds nog eens een 40-tal bij. Er zijn wel 2 aparte ruimtes waar je eventueel eten en dansen apart kan doen. Het is hoe je het zelf wil natuurlijk. Véél succesCharlotte
Wij gaan binnen een goede week ook gaan kijken voor volgend jaar mei. Het spreekt me allezins sterk aan! Charlotte, wanneer trouwen jullie daar?