Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie thema 'regenboog'

6-5-2014 22:29:23
Hoi,

heeft iemand van jullie ideeën rond hoe je het thema 'regenboog' kan verwerken in de decoratie op onze dag? Dit zowel in de misviering als in de feestzaal..

Bedankt!

Groetjes
Severien

Severien
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 574

sarah
29-8-2014
 Meld misbruik7-5-2014 8:42:03

Hey,

Ik zou kleine potjes in het lichtbruin schilderen en er goudpotjes van maken, aangezien er altijd gezegd word dat er op het einde van een regenboog een pot met goud staat ;-)
Je kan tafellopers in alle kleuren van de regenboog maken :-)

Liefs

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik7-5-2014 9:12:37

Een boog van ballonnen met de kleuren van de regenboog - je bruidsboeket met allerlei kleuren laten maken - de bloemstukken voor de kerk met kleuren - je tafelnummers knutselen in de vorm van een regenboog of de regenboogkleuren gebruiken - ...

Davy

Meld misbruik7-5-2014 10:50:41

Beste Severien

Als weddingplanner kan ik jullie helpen bij de uitwerking van het thema voor jullie huwelijksdag.
Contacteer mij gerust voor wat meer info of een vrijblijvend kennismakingsgesprek via allegebeure@skynet.be

Vriendelijke groet

Davy Achten
www.allegebeure.be

Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik7-5-2014 12:50:26

ik weet niet of je bruidskinderen hebt? die kunnen gekleed zijn in de regenboogkleuren.

je kunt je tafelverdeling opdelen in de regenboogkleuren. Bv: een rode tafel met rode bloemen, rode servetten,....

in die bruine potjes kan je ROLO - snoep doen. Precies goudklompjes!

En nog één supertip: PINTEREST! daar vind je werkelijk superveel ideeën. Zeker voor jouw thema!

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik7-5-2014 15:57:47

Dag allen,

bedankt al voor de tips! Ik bekijk zeker alle mogelijkheden eens! Pinterest, daar zal ik inderdaad ook nog eens moeten kijken. Ik had dat al gedaan maar de laatste tijd niet meer.

Sowieso vinden we het wel belangrijk dat het thema aanwezig is maar niet 'overheersend' is. Het mag geen kleurboek worden. Waar wij sowieso al aan dachten was het volgende: na de misviering regenboogballonnen oplaten als koppel en aan de kinderen regenbooglollies te geven of (als we dat vinden) regenboogsnoepjes of anders snoepjes in alle kleuren van de regenboog.
In de mis zelf dacht ik misschien ook nog aan lampionnetjes in verschillende kleuren maar ik weet eigenlijk zelf niet echt of dat haalbaar is.

Voor de decoratie in de feestzaal is het minder simpel maar het idee rond tafelnummer met regenboog lijkt me ook wel iets. De feestzaal en de tafel is op zich zeer rustiek en rustig: vooral wit met grote kandelaars dus lampionnetjes passen daar misschien minder.

Groetjes

Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik7-5-2014 17:39:42

Je kunt het ook minder in de kleuren zoeken en kiezen voor een zin of gedicht waar regenboog in voor komt. En dit laten terugkomen op je misboekje, gastenboek, ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...