Terug naar overzicht
Hallo,Op de website van de gouden gids vind je onder de rubriek Planten - verhuur de bedrijven uit jouw regio. Je kan natuurlijk ook bij het lokale tuincentra gaan vragen of zij enkele planten kunnen missen voor een dag. Dat zal alleszins goedkoper zijn.Succes nog!Leen22/06/07
Ik ben ook van tegen Brugge en ik weeet dat mijn vader ze gewoon bij een tuincentrum gaat halen. Ik zal hem eens vragen bij wie precies.Ik denk dat je bij de Moerdijk in Gistel misschien ook wel terecht kunt.Groetjes, Valérie
Hallo,Wij zijn vorig jaar in oktober in Brugge getrouwd en hebben onze boompjes gehuurd bij Lauretum, in Sijsele. Wij hadden 8 boompjes gehuurd. En het was in totaal 90 euro. Eigenlijk was het maar 40 of 50 euro, maar wij hebben ze laten ophalen, vandaar de meerprijs. Ze waren heel vriendelijk. Ze zijn de boompjes de vrijdag al komen afzetten, de zaterdag was onze trouw, en ze zijn ze pas op maandag komen ophalen. Zo moesten wij de dag zelf of de zondag niet terug naar de kapel.Ik vond het alleszins een aanrader.Groetjes, Bene
Dag Saskiaceremonie Patrick in Assebroek (050373082)vehuurt laurieren met of zonder rode loper.MvgPatrick
In Zedelgem in de Diksmuidse Heirweg zit een laurierkweker die ze tamelijk goedkoop verhuurt in alle vormen. Rechtover Power tankstation
Hallo,Ik ben van zonhoven en de bloemist geeft ze bij ons gratis als we het bruidsboeket en zo bij hem laten maken.Je moet eens horen bij de bloemist.Misschien zit er en jullie kanten ook wel zo iemand.groetjes anja