Nu Online
Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELPPP

7-5-2014 14:23:01
Hallo Mede-bruidjes.

Wij Trouwen op 5-12-2014, we zijn dan juist 5 jaar samen!
Maar, Ik vindt Absoluut geen thema, ik wil zoveel doen.
Ik kan gewoon niet beslissen. ik wil verschillende kleuren gebruiken, maar ze passen niet allemaal samen ..
Heeft er iemand ervaring met een Winter Bruiloft?
Alle Tips en Ideeën zijn Welkom!!

Xxx

lindsay
5-12-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1017

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik7-5-2014 15:49:35

Sinterklaas hihi?
of winter wonderland met de kleuren wit/zilver lijkt mij ooksuper mooi...

Selina

Meld misbruik7-5-2014 15:51:00

Ken je pinterest.com ?

Als je daar "winterwedding" intikt krijg je direct inspiratie :)

Succes !

Britt

Meld misbruik8-5-2014 1:28:12

Hey Lindsay, wel toevallig.... Ik trouw dan ook en ben dan op anderhalve maand na ook 5 jaar samen met mijn vriend! Ik heb, zoals Selina hierboven beschrijft, al veel aan Pinterest gehad om inspiratie op te doen. Ikzelf ga niet echt met een bepaalde uitgesproken kleur werken. Het zullen eerder neutrale tinten zijn, zoals crème en beige. Welke kleuren wil jij dan gebruiken? Ben wel benieuwd... Ik vind dat de decoratie in de zaal niet veel hoeft te verschillen van een zomerbruiloft. Voor mijn kledij ga ik wel kiezen voor een bontbolero en misschien wel laarsjes.

Britt

Meld misbruik8-5-2014 2:16:08

Je kunt natuurlijk altijd rekening houden met de seizoensbloemen. De combinatie wit en zilver vind ik persoonlijk ook wel mooi. Maar ook goud met wit kan leuk zijn, denk ik. Als je voor meer uitgesproken kleuren wil gaan, denk ik dat alle kleuren wel kunnen. Al denk ik bij de winter wel eerder aan de ijzige kleuren (zoals ijsblauw bv.) of de meer intense kleuren (zoals kerstrozenrood of dennegroen). Je kan ook altijd winterse accenten toevoegen, zoals bijvoorbeeld denneappels, ijsaccenten (d.m.v. sneeuw, ijssterretjes). Veel kaarsjes lijkt mij ook wel leuk, vermits het vroeg donker is.

Ikzelf heb als thema vintage/brocante. Ik vind het een leuk thema om mee te werken.

lindsay
5-12-2014
 Meld misbruik8-5-2014 11:04:21

Britt, WOW! Hoe Toevallig :)
Wel, Heb gisteren eens gekeken op die site, en Inderdaad veel leuke dingen staan erop.
We gaan ook werken met een Grote Haard. ( is een kinderdroom ) Ook gebruiken we Hulst, Grote Houtblokken met onze Initialen in gegraveerd, Denk dat we vooral voor zachte kleuren gaan. zoals het licht blauw, licht roze, ... en inderdaad, ook Sneeuw, Kristallen, En Heeeel Veeeel kaarsjes :)

ik tijfel nog of ik ga kiezen voor een bolero, en een langere witte "bonte" jas. en Laarsjes die doe ik enkel aan voor de foto's :) die hopen we buiten te kunnen nemen en dan hopen op een mooi wit landschap.

Britt

Meld misbruik10-5-2014 14:57:10

Ik vind het een heel goed idee van die haard, Lindsay! Echt heel leuk en voor de rest ook toffe ideeën. Het gaat echt wel goedkomen hoor. Je bent blijkbaar goed bezig met de voorbereiding.

Voor kledij had ik ook in mijn hoofd om extra laarsjes te voorzien voor buiten, je weet maar nooit. Binnen op het feest, opteer ik liever voor pumps, omdat ik dat net wat eleganter vind staan. Ik ben ook nog aan het twijfelen wat voor bontjasje/bolero. Bij mij zal het een korte zijn, maar welk model weet ik nog niet....

Veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...