Terug naar overzicht
Bij ons komt de suite naar ons thuis en een half uur later zal mijn man me komen ophalen. Daarna rijden we met z'n allen naar de kerk (wij zijn al voor de wet getrouwd).
Hier is 't afspraak aan 't stadhuis.Misschien dat mijn moeder en mijn zus tot hier thuis komen, maar dat zullen de enigen zijn.Wij trouwen om 10u45 en ik heb geen zin om heel mijn huis op zijn kop gedraaid te zien (van 't volk) 's ochtends.
Om 10u30 komt mijn ventje bij mij thuis toe, samen met de rest van de suite. Dan drinken we nog een glaasje en trekken we wat foto's. Om 11u30 gaan we dan met z'n allen in de feestbus naar het gemeentehuis. Ik vind het gezellig dat zijn ouders,broers en zussen al aanwezig zijn. Dan kunnen we alvast eens samen klinken...
Om 10u30 komt mijn ventje bij mij thuis toe, samen met de rest van de suite. Dan drinken we nog een glaasje en trekken we wat foto's. Om 11u30 gaan we dan met z'n allen in de feestbus naar het gemeentehuis.
Ik vind het gezellig dat zijn ouders,broers en zussen al aanwezig zijn. Dan kunnen we alvast eens samen klinken...
Hier komt de suite ook naar ons thuis en de rest van de mensen die willen komen naar het gemeentehuis. Om kwart na 9 ongeveer is de suite samen met de bruidegom bij ons thuis en we vertrekken om half 11 naar het gemeentehuis. (we trouwen om 11u) We eten met de suite ook een broodje bij ons want het is lang wachten (half 3) tot we 's middags kunnen eten.
Bij mij komt mijn vriend mij thuis ophalen (zijn ouders komen dan waarschijnlijk ook mee), maar rijden dan rechtstreeks door naar de plaats voor het burgerlijk huwelijk. Ik wil mijn mama ook niet belasten met veel volk in huis, vandaar dat we de rest van de familie direct naar Cortewalle laten komen voor het burgerlijk huwelijk.
Iedereen kwam tot bij mijn mama (daar werd ik opgehaald) de mensen wachten wel allemaal onder aan de voordeur totdat mijn man aankwam en aanbelde, we zijn toen allemaal samen rechtstreeks naar het stadhuis vertrokken