Terug naar overzicht
Standaard bij ons ovale tafels van max 10 personen. Kunnen wel rechte tafels nemen in geval van........maar aangezien we hetzelfde probleem als jullie hebben vrees ik dat er meer rechte tafels zullen zijn. Niet makkelijk hé. Rechte tafels dus indien mogelijk
Idem ditto! Wij kunnen tafels tussen de 8 en de 12 vullen en we hebben toevallig veel groepen met 13 of 14 man ... dus niet ideaal om aan één tafel te zetten maar ook niet ideaal om op te splitsen in 2 tafels. Het zal hier ook nog wel wat puzzelwerk worden :-)
Dag Evy,Je bent heus niet de enige hoor.Wij hebben zowel tafels van 8personen tot tafels van 14 personen. Vrijdag gaan we naar de feestzaal, hopelijk geven ze groen licht. Ik heb geen zin om tafels op te splitsen enz...
Dag Evy,
Je bent heus niet de enige hoor.
Wij hebben zowel tafels van 8personen tot tafels van 14 personen. Vrijdag gaan we naar de feestzaal, hopelijk geven ze groen licht. Ik heb geen zin om tafels op te splitsen enz...
Hier moet de tafelindeling gebeuren. De gasten hebben tijd tot en met zaterdag 10/05 om te laten weten of ze al dan niet komen. Er zijn nog 7 koppels waar ik geen antwoord van heb; hopelijk laten ze iets weten en anders krijgen zij zondag een telefoontje van mij.En dan kan het gepuzzel beginnen. We hebben al tafels die volledig zijn en het aantal varieert van 7 personen tot 12 personen. Aangezien de feestzaal enkel recht tafels heeft, denk ik hier niet echt een probleem te hebben.Wij hebben vanavond afspraak in de zaal om te kijken hoe we de tafels gaan zetten (we hebben een zaal los van traiteur en staan er dus zelf voor in om de tafels te zetten)Succes nog!
Wij hebben gelukkig iedereen zowat kunnen verdelen, omdat we enkele tafels hebben die we kunnen verlengen. Wij zitten wel aan bijna élke tafel met een oneven aantal. Met onze langwerpige tafels gaat dat een beetje een raar zicht zijn :-).
Dit wordt bij ons ook moeilijk om uit te dokteren. Zeker vermits mijn ouders gescheiden zijn en dus totaal niet overeen komen. Denk dat ik mijn vader zelfs niet aan de eretafel zet, maar wel bij zijn kant van de familie, ben er nog niet goed uit. We konden eventueel ook werken met tafels in een vierkant te zetten, zo zou het minder een probleem zijn. Ik begin eraan van zodra ik van iedereen een bevestiging heb gekregen, ze hebben nog tot 1 juni.
Ik heb een heel plan gemaakt op een groot wit papier heb ik de tafels getekend en dan met kleine post itt jes gewerkt en ja t helpt dan kan je echt puzzelen misschien een idee
Ja, makkelijk is dat niet. Wij hebben eretafel gemaakt met (schoon)broers, (schoon)zussen en de getuigen. De ouders zaten bij hun kant van de familie. Soms zaten wij ook met een of twee man te veel of te weinig, maar door te puzzelen en te schuiven kom je er wel. Wij hadden in de laatste week dan nog een aantal mensen die afzegden door medische of andere redenen, of mensen die last minute dan toch wel nog konden meekomen, dat maakte het er niet makkelijker op. Maar uiteindelijk toch goed gelukt, allemaal ronde tafels van ik geloof acht tot tien mensen.