Terug naar overzicht
Ben op zoek naar een vogelkooi voor enveloppedoos. Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? Ben net in de ava geweest maar daar hadden ze er gene.Wil ze graag eerst zien vooralleer ik deze koop.
Ik heb een decoratieve vogelkooi gekocht in de blokker, zilver gespoten en dan versierd. Dit was goedkoper dan online bestellen en leuk het gedacht dat je het zelf gedaan hebt
Wij hebben ze helemaal zelf gemaakt met hout
Amai, creatieve mensen online. Dan zal ik mijne creatieve kant ook proberen boven te halen. Alles voor de trouw, he?
Ik heb een prachtige kooi
hey tamara, waar heb je deze gevonden? kan je een foto laten zien?
Hoi Wendy,mail me even via FB? Tamara DeckxDat kan ook na het weekend want voor ons is het morgen de grote dag dus best nog wat te doen. :-)
Hey Tamara,Proficiat! Genoten van jullie dag? ik heb geen fb. zal je mijn email adres geven wendy.cretskens@hotmail.com
Hey Tamara,
Proficiat! Genoten van jullie dag? ik heb geen fb. zal je mijn email adres geven wendy.cretskens@hotmail.com
Hoi Wendy,zo net na onze trouwdag is het nog moeilijk spullen weg te doen. Ik heb ze gevonden door "brocante vogelkooi" te google en marktplaats en kapaza en 2dehands.be uit te spitten. Heeft me lang geduurd maar was gewoon de moeite. Etsy vind je het ook zeker. Als je tijd hebt en het geld mag kosten dan is dat zeker een optie. Wij gaan ze nu gebruiken met een bloem en deco in gewoon in onze woonkamer.
Hallo Wendy, Heb je uiteindelijk een vogelkooi kunnen vinden? En zo ja, waar? Wij zijn namelijk ook op zoek, dus alle tips zijn welkom! :)