Terug naar overzicht
Dag Julie,Ik heb ook hopeloos liggen zoeken achter een gedecoreerde rozenboog maar helaas niets gevonden. Mijn verloofde heeft dan maar zelf de handen uit de mouwen gestoken en is er nu zelf één aan het maken. Ik moet zeggen ik ben fier op men ventje. Hij heeft betonnetten gebruikt en deze gelast en geplooid en vervolgens wit gespoten. Ik ga mijn versiering bij Van Uytsel halen, daar hebben ze heel mooie valse bloemen (roosjes, klimop,...). Verder ga ik het draperen met stof die nog bij de oma op zolder lag :-)Ik weet wel dat er een maand geleden een rozenboog stond in de Action, anders kan je daar ook eens gaan kijken?Groetjes
Amai fantastisch dat je toekomstige zo creatief en handig is! :) Ik zal eens kijken in de action of in een tuincentrum. Maar misschien dat het daar al ineens wat prijzig wordt! Bedankt voor de reactie! Groetjes
Bol.com is de oplossing :) 15 euro. heb mijne daar gekocht. is wel geen stevig materiaal .. Ik wou persee een houten, maar huren kostte 200 euro voor 1 dag (!!!) dus had besloten hem zelf te weven met takken van knotwilgen. was prachtig, maar toen we aan het bovenste stuk kwamen, brak hij doormidden door. Dus het hangt er een beetje vanaf wat je er juist mee wil doen, denk ikgroetjes