Terug naar overzicht
Ben daar al op een feest geweest, alles was daar super. Maar ik heb geen idee of er een ander feest aan de gang was.. Ik vermoed van niet eigenlijk, en het was in het begin van de zomer.
Mijn ouders hebben daar 3jaar geleden ook hun feest gedaan. Alles was er tip top! Er was toen ook een tweede feest aan de gang, maar daar hoor je inderdaad niets van. En de muziek stond helemaal niet luid bij ons :-)
Ik ben daar al tweemaal naar een trouwfeest gegaan. Telkens waren er twee feesten maar buiten het feit dat er gewoon een bordje stond met de namen van de trouwers hebben we niet gemerkt dat er nog een ander feest aan de gang was.Wat ik wel over de zaal kan zeggen is dat de twee feesten totaal anders waren, eentje super, de andere veel minder maar dat lag volgens mij aan de keuze van de trouwers.De eerste feest was bediening aan tafel, stoelhoezen,... gewoonweg af. Niets op aan te merken.De tweede was in buffetvorm en dat is enorm tegengevallen. Eer de laatste tafels aan beurt waren was er bijna geen vlees/vis meer en het is ook niet meer aangevuld geweest. Wat ook jammer was was dat na het dessert alle glazen incl de (half)volle zonder iets te vragen van tafel gehaald tenzij je ze echt omklemde met je handen. Dat de wijn wordt afgeruimd kan ik het nog begrijpen maar zelfs de waterkan werd afgeruimd. Wij hebben onze waterglazen dan ook niet meer gelost ;-) Ik denk niet dat de feestzaal hier verantwoordelijk voor is maar eerder aan de gekozen formules. Moest deze feest mijn eerste ervaring geweest zijn met de zaal zou ik deze helemaal niet aanraden maar mijn eerste ervaring was echt top.
Superbedankt voor jullie reacties! Het stelt me toch al wat geruster dat je er geen last van blijkt te hebben wanneer er een 2e feest aan de gang is! Weten jullie nog of jullie feest in de grote of de kleinere zaal was? Met /- 130 mensen aan tafel zal het kantje boordje zijn om de grote zaal te nemen, maar die vind ik persoonlijk wel de mooiste...
Hey Elke,wij hadden een beetje hetzelfde gevoel als jullie. We hebben daarom (onder meer) geopteerd voor de zaal Domein Martinus. Deze zaal is er niet zo ver vandaag en heeft gewoon een fantastisch mooie tuin. Ook de mogelijkheid om er te blijven slapen, was voor ons een pluspunt. Toch zeker ook de moeite om eens te gaan kijken daar...Zou de grote zaal met 130 mensen niet iets te groot tonen?Ik vind beide zalen wel wat hebben.Nog veel succes met je voorbereidingen !