Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dranghekken

8-5-2014 16:17:45
ik vroeg me af of iemand hier weet of je dranghekken kan huren
wij zouden iets moeten voorzien om de kindjes aan de zaal buiten te kunnen laten spelen.
als we dit niet afsluiten lopen ze zo op straat

kelly
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 468

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik8-5-2014 17:24:40

Hoeveel meter moet je afspannen? Ik denk dat er wel leukere opties zijn dan dranghekken ...

kelly
16-8-2014
 Meld misbruik8-5-2014 19:30:05

8 meter , maar de kindjes moeten er zeker niet door kunnen hé
ik weet echt geen andere optie

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik8-5-2014 19:31:26

Zet een springkasteel, daar gaan ze niet van weglopen ;-)

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik8-5-2014 19:39:02

Eigenlijk is dat springkasteel nog een leuk idee. Als je zorgt dat het springkasteel heel breed is kan je ernaast nog een kleine omheining zetten en kunnen ze ook niet weg. :-)

kelly
16-8-2014
 Meld misbruik9-5-2014 7:36:44

goh , moest dat kunnen zou dat super zijn , maar dat kan helaas niet
moeilijk om zo uit te leggen , het moet iets zijn wat ook nog opzij gezet kan worden indien nodig omdat het gaat over een gemeenschappelijke parking van de feestzaal en de appartementen ernaast.
er staan dus waarschijnlijke enkele auto's van bewoners en omdat we wilde zorgen dat de kids de auto's zeker niet zouden beschadigen zouden we de parking deels afsluiten , zodat ze dus niet op straat geraken maar ook niet aan de geparkeerde auto's

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik9-5-2014 8:50:36

En hoe hoog moet het dan zijn. Je hebt bv ook leuke kleurrijke hekjes maar die zijn niet hoog - er zijn creches die dit gebruiken. De dranghekkens zal je wss wele ergens kunnen huren (vb bij gemeente of één of andere wegen/bouwfirma) en dan kan je ze wel opleuken met lintjes en balonnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...