Terug naar overzicht
Met 97 personen kan je toch al een heel goed feestje bouwen. Meer plaats om te dansen als je een grote zaal hebt. Ik denk dat voor de drempel tot dansen vooral lager ligt doordat er volk op de dansvloer staat. Dus zelf gaan dansen en mensen "meesleuren" en dan volgt de rest wel. Die zorgen zijn normaal. Ik denk dat de meeste die hier ook hebben. Mijn ventje zegt dan steeds tegen mij om mij te kalmeren "de hele dag draait om ons, als wij 2 er zijn, is het compleet".
HoiGeen zorgen! Het zal er zeker niet 'leeg' uitzien. Die mensen zijn dat gewoon. Ze zetten de tafels gewoon ietsje verder uit elkaar, de dansvloer ietsje groter en je merkt er niets van! Als er veel volk is zetten ze gewoon alle tafels veel dichter op elkaar (en als je een wat wijde jurk hebt, geraak je daar niet makkelijk tussendoor ).En voor dat dansfeest, zoals Ragna zegt, zelf wat dansen, mensen stimuleren om te gaan dansen. En als je een goede dj hebt zal die ook wel merken wat werkt en wat niet om mensen op de dansvloer te krijgen.Wees gerust, het zal een mooie dag worden ^^