Terug naar overzicht
Hey Lentl,ik zou de onze graag in het misboekje zetten.Bijgevolg moet ik ze dringend beginnen schrijven, maar kheb writers block.Mag ik je vragen of ik de jouwe misschien eens mag lezen ter inspiratie? Indien ja mag je het sturen naar evelyntop@hotmail.com
Bij ons gaat ze er niet inkomen, ook niet in ons persoonlijke exemplaar. We schrijven ze voor mekaar en willen dat de ander het pas hoort op de dag zelf.
Hallo!! Wij schrijven onze persoonlijke beloften niet in het misboekje. Ik weet alleen nog niet hoe ik het moet verwoorden in het boekje. Ofwel gewoon: Huwelijksbelofte Brecht & Jessica Ofwel een mooie verwijzing naar belofte om toch opvulling te hebben, maar los staat van de belofte die we echt tegen elkaar uitsprekenEventuele voorbeelden die we hadden gevonden: And I love you more every day And nothing will take that love away When you need someone I'll promise I'll be there for you JessicaToday, tomorrow, and forever we will stay true I promise you Brecht Oorspronkelijk was het de bedoeling dat we onze beloften zelfs niet zouden weten van elkaar. Maar ik heb deze week de mijne afgewerkt en mijn aanstaande wist niet echt hoe hij er aan moest beginnen. Hij is niet zo creatief en weet niet goed hij het allemaal moet verwoorden. En hij wil me op onze dag niet teleurstellen :D Dus heb ik hem mijn belofte toch al eens laten lezen zodat hij een idee heeft hoe hij er aan moet beginnen, maar ze komen dus niet in de misboekjes. Ik vind het iets persoonlijker klinken als de mensen niet kunnen meelezen wat je belooft aan elkaar. Ze horen het wel, maar ze kunnen het niet op voorhand al lezen (want uit ervaring weet ik dat je sowieso al wat verder leest in het boekje :D ) En dan had ik al het idee om elk onze belofte op elk een eigen wenskaart te schrijven die over liefde gaat :)...Groetjes!
Bij ons stond er bij trouwbelofte:(boekje toe en luisteren maar...)Wij hadden onze beloftes op een wenskaartje geschreven en dat zit nu mooi in de souvenirdoos. De tekst was voor beiden een verrassing tot in de viering. Blij dat we het zo gedaan hebben.