Terug naar overzicht
Ik vind het eigenlijk echt stom om een verschil te maken tussen getrouwde en niet getrouwde koppels. Dat is toch compleet irrelevant nu zoveel koppels niet meer trouwen?Maar wij deden het sowieso wat onconventioneel: wij hebben:Voornaam & Voornaam Achternaam - AchternaamAdres achteraan enveloppe: wij hebben een stempel laten maken om dat overal erop te laten stempelen. Dat is NIET echt nodig, volgens mij. Maar onze achternamen staan niet op de uitnodiging, dus op die manier staan onze achternamen toch ook ergens :).
ik zou ook gewoon voornaam-achternaam & voornaam-achternaam gebruiken...kan mij niet voorstellen dat ik De Heer en Mevrouw naar mijn vrienden stuur... Zeker je adres op de achterkant zetten!! Ik had bij de geboortekaartjes van mijn zoontje eens een postcode omgewisseld en pas na 2 maanden! kreeg ik het kaartje terug (ze hadden het moeten opendoen omdat er geen tegenadres opstond) en die vrienden/kennissen dachten de hele tijd dat ze geen kaartje hadden gekregen...
Volgens de nieuwe spelling is het 'De heer en mevrouw', 'heer' en 'mevrouw' met kleine letter dus!