Terug naar overzicht
Iedereen op de dansvloer voor een slow?
Wij laten na de openingsdans een goeie knalschijf opzetten dat iedereen meteen op de dansvloer wil staan
Wij doen hetzelfde als Debby! Mijn vader wil zelf niet vermenigvuldigen en mijn moeder is al enige tijd overleden. We hebben wel een aantal mensen gevraagd onmiddellijk daar op in te gaan. Toen ik samen met een vriendin een fuif heb gegeven, hebben we ook eerst een openingsdans me de partners gedaan en toen waren er toch een aantal mensen die gewoon bleven staan. Het kan ook een idee zijn dat deDJ veaagt dat iedereen dichterbij komt. Dan staan ze al zo goed als op de dansvloer...
Inderdaad gewoon niet vermenigvuldigen. Na de openingsdans kan de DJ zeggen: op vraag van het koppel wordt niet vermenigvuldigd. En dan kan iedereen op de dansvloer met een knalschijf :).(zo gaan wij het toch doen)
Ik zou dat zo niet letterlijk door de dj laten zeggen, dat klinkt wat vreemd. Laat de dj gewoon iets opzetten dat veel mensen graag horen, en ga als bruid en bruidegom een keer de zaal rond om de mensen mee op de vloer te krijgen. Als je er al een kleine tien meekrijgt, ben je vertrokken. Wij hebben ook niet vermenigvuldigd, zijn gewoon beginnen verderdansen met iedereen die wilde. Vorige week ook nog op een trouwfeest geweest waar het ook zo ging.
Hier ook geen vermenigvuldigen, maar waarschijnlijk een dansje met de jongens waarbij we tijdens het liedje iedereen mee de dansvloer op willen krijgen.
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen, maar idd gewoon een goede dansschijf opzetten en dan zullen ze wel vanzelf naar de dansvloer komen. Het expliciet door de dj laten zeggen, van op vraag van het koppel wordt er niet vermenigvuldigd zou ik ook niet doen. dat klinkt nogal vreemd
Na de openingsdans een goede swing opzetten waarop je met je papa kan dansen? Dat was hier een optie maar mijn man wil absoluut vermenigvuldigen dus hou ik de swing voor later op de avond :-)
Hmmm... Ik zou dat nu ook niet direct zien zitten, maar dacht dat vermenigvuldigen met gelijk wie mocht, dus ging mijn broer uit het publiek halen. Mag dat dan eigenlijk niet?
Wij hebben een leuke Flashmob gezien misschien dat we dat gaan doen...
http://m.youtube.com/watch?v=HUs88g_XXZA
Eerst onze dans, dan alle verliefde koppeltjes op de dansvloer gevraagd en daarna DANSEN :). We kiezen niet meteen voor een "knal" nummer omdat ik bang ben dat sommige dat nog niet meteen gaan durven en we er alleen met ons 2tjes gaan staan :p Een slowke word al rapper gedaan en dan staat er toch al wat volk :)
wij hadden na de openingsdans ook meteen een knal nummer. En iedereen sprong meteen op de dansvloer, we hadden echt een hele goede DJ die perfect wist wat wanneer te draaien ..... duidelijker kon niet! :-)
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen maar meteen na de openingsdans een uptempo nummer draaien voor iedereen. Onze dichtste vrienden weten dit al en hebben beloofd meteen op de dansvloer te springen
Hey,Wij zagen dat vermenigvuldigen ook niet zitten en onze DJ heeft ook na onze openingsdans een up tempo nummer opgezet. Onze getuige zijn er meteen bijgekomen en nadien volgde de rest.Succes en maak er een knalfeest van !Groetjes,Sonja