Terug naar overzicht
heykes,Ikzelf ben er al geweest op het huwelijksfeest van mijn zus.Alles was in orde maar OPPASSEN geblazen!!!!Nadat de mensen allemaal zijn binnen gegaan vragen ze of je het koffertje met geld in de kluis wilt plaatsen,na het huwelijksfeest bleek er meer dan 45.000fr verdwenen te zijn!!bij naderhand te vragen wist men van niets.ongeveer 3 maand geleden is een collega van mijn moeder er ook naar een trouweest geweest en wat bleek na het overhandigen van de centen in de kluis er ook heel veel geld verdwenen was!!Nu hebben ze een rechtzaak tegen hun ingespannen die volop bezig is.Als ik je een goede raad mag geven laat het geld beheren door een familielid of een vriend en geeft het bij deze nooit aan het personeel...!!!!Geniet van je dag want voor de rest was alles tip top.groetjes peggy22/09/2007
Ik ben naar een trouwfeest geweest in de Theadrome, de zaal op zich is wel mooi maar toch vond ik dat er nadelen waren. Namelijk de bediening was heel onvriendelijk en de er heerst een opdringerig geur vanuit de toiletten in de zaal (vooral als je er dichtbij zit is het niet te houden). Maar je zou er eens naar toe moeten en de zaal zelf bekijken. groetjes Eylem
Ik wil geen paniek zaaien, maar bij mij werd mijn jas daar gestolen in de loges...Misschien wel toeval?Gr,Tom