Terug naar overzicht
Helaas zijn er veel berichtjes op deze site van mensen die plots in ruzie met familieleden of vrienden vallen bij het aankondigen en plannen van hun trouw.Had het niet gedacht maar heb het zelf ook meegemaakt.Trek het je niet aan en doe wat jullie willen.Wij hebben het ons ook eerst aangetrokken maar je trouwt maar 1 x in je leven ( hopelijk hehe ) Geniet van de mensen die het goed met je menen! Hopelijk hebben jullie toch nog een goede trouw :-)
Waar is die man zijn logica eigenlijk... Een kind van 3 jaar kan hoogstens naar het stadhuis/de kerk en daarna mee naar de receptie. Maar een avondfeest wordt toch te laat. Waarom doe je het eigenlijk niet op die manier?Ik laat mijn zus haar zoontje wel komen tot receptie. Heeft dan ook de leeftijd van 3 jaar en dat kind zal na die paar uur waarschijnlijk al stik kapot zijn.Heb ook al heel wat discussies achter de rug, mensen die zich bemoeien maar eigenlijk niets te zeggen hebben. Inbreng mag, opdringen niet! Uiteindelijk moeten ze zich neerleggen bij de keuze van het koppel. Zo denk ik er over.
Ik dacht ook dat ik zoiets niet ging meemaken. Al 36, 12 jaar samen, 2 kindjes,... Nu plots een hele familieruzie: betrek hen niet voldoende voorbereiding,...
Ik vind persoonlijk dat kids ook niet op een avondfeest horen te zijn....heb zelf 2 kindjes van 3 en 6 jaar en zou ze nooit meenemen naar een trouwfeest. Alleen naar gemeentehuis en receptie als dat toegestaan is....
Ik ben van mening dat als je per sé een kindje van 3j wil meebrengen naar een huwelijk dat je het zelf niet ziet zitten om naar dat huwelijk te gaan want tenslotte weet je maar al te goed dat je al na of zelfs tijdens het eten moet vertrekken voor de nodige rust van het kind. Goedkoop excuus volgens mij om niet te moeten komen. Iedere normale mens wil ze thuis laten op die leeftijd omdat je dan tot in de vroege uurtjes ongestoord kan dansen en feesten!!!!