Terug naar overzicht
Nog net iets meer dagen te gaan bij ons, 126, maar ik wil dit toch ook even volgen omdat ik me iet of wat zorgen begin te maken :)
Nog te regelen:- bedankjes- tafelschikking- ballon deco- cadeau ouders- make up- deco voor thuis- drank voor thuis - gastenboek- kleding bruidskindjeGeregeld:- trouwkleed en schoenen- kostuum en schoenen- fotogrraaf- zaal- ceremonie- brasserie suite (smiddags)- juwelen- ondertrouw- uitnodigingen (verstuurd)Hoop datk niets vergete ben :)
hoi hoi hier nog 97 dagen te gaan op dit momentZaken die hier al geregeld zijn:-Jurk-locatie-gemeente(wij trouwen enkel voor de gemeente)-catering-dj-trouwpak-kapster-make-up-sierraden-trouwringen-lingerie-schoenen van ons beide-bruidstaart(maak ik samen met een vriendin)-bruidsboeket(ben ik mee bezig wordt een brocheboeket)-fotograaf/videograafZaken die nog niet volledig geregeld zijn:-trouwauto-nog te overleggen-uitnodigingen- nog te versturen-bedankjes- nog wat zaken te bestellen-gastenboek-nog iets aparts voor verzinnen-ringkussen-huwelijksgeloftenWat heb jij allemaal al geregeld ben wel nieuwsgierig of er hier inderdaad niet ook nog dingen vergeten wordenGroetjes Nicole
Hier nog 98 dagen. Amai dat gaat vlug. Wij zitten ook ongeveer op hetzelfde. Nog te doen: - bedankdoosjes vullen en lintje er rond doen. - ringendoosje schilderen en kussentje inleggen. - kado vinden voor ouders en getuigen- naamkaartjes printen en versnijden- misboekje,muziek nog goed gekeurd worden door priester- genoeg cava glazen en cava in huis halen voor de grote dag. - noodpakketje maken - kijken voor rode loper ( als de kerk dit niet voorziet natuurlijk)- openingsnummer, 2de en 3de liedIk denk dat dit het zo een beetje is. Er zal waarschijnlijk wel nog iets te binnen schieten. Groetjes