Terug naar overzicht
Binnenkomen in de feestzaal op het diner? Da's toch altijd op opzwepend nummer?
suggesties?
Mmm, moeilijk hoor om iets te vinden met kippenvel, normaal gezien kom je idd binnen op een swingend nummer om de ambiance in de zaal op gang te brengen he. Wij komen binnen op 'are you ready for a good time' van AC/DC, de toekomstige is daar enorm fan van. Maar als je iets recents zoekt mss deze 'there's no place I 'd rather be' van Clean Bandit. Vind ik persoonlijk ook een super nummer!
Ik vind dat het niet persé een up-tempo nummer moet zijn. Zo ben ik bv zelf zot van carmina burana (en dingen in die stijl) en requiem for a dream. Die zijn nogal dramatisch en er zit een zalige climax in - de moment waarop je eventueel de zaal binnenkomt.
Wij komen binnen op also sprach Zarathustra niet meteen recent maar wel een kippevelmoment vind ikgroetjes
Wij komen binnen op also sprach Zarathustra niet meteen recent maar wel een kippevelmoment vind ik
groetjes
pirates of the caribbean theme song vind ik mooi
There's no place I'd rather be is wel een kippenvelmomentjeBest day of my life - The authors (dat is het liedje van de coca cola reclame) waarschijnlijk gaan wij die gebruiken, de tekst klopt wel voornamelijk en tis een leuk uptempo nummertje met toch kippenvelmomentje :)
Wij hadden Conquest of Paradise van Vangelis. Is niet recent maar was echt een groot spektakel !! Precies zoals ik het wou :-)
Bij ons wordt het in principe I follow rivers in the magician Remix. Lekker uptempo; er zit nog een leuke boodschap in en onze kinderen zingen dit altijd voluit mee.
Wij hadden we found love van rihanna...de sfeer zat er onmiddellij in!
Wij hadden FireWiork van Katy Perry :DEn tegelijkertijd vuurwerkstokjes :)
HeyWij nelMen ta fete van stromae (sry vind juiste accent niet)X
Wij heben nog n jaartje om te kiezen... ;-)
stromae super! thx iedereen
wij zullen pitbull en shkira nemen met lets get it started