Terug naar overzicht
Moet het een gedicht zijn?Een vriendin van mij had op de achterkant van hun boekjes "This day I'll marry my best friend" staan. Vond ik ook wel mooi.
Dat ken ik niet maar ik ga het zeker eens opzoeken...Ik zou het dan wel vertalen want anders begrijpt mijn aanstaande het niet ;-)Engels is niet zijn sterkste punt!
Bij ons staat er op de achterkant naast onze fotoJij bent mijn nu, mijn toenJij bent mijn leven, mijn denken en mijn doen.Jij bent mijn lied, en ik weet zeker dat de Heer jou heeft gegevenWant zoiets liefs dat geven mensen nietgroetjes
Bij ons staat er op de achterkant naast onze foto
Jij bent mijn nu, mijn toen
Jij bent mijn leven, mijn denken en mijn doen.
Jij bent mijn lied, en ik weet zeker dat de Heer
jou heeft gegeven
Want zoiets liefs dat geven mensen niet
groetjes
Bij ons staat dit gedichtje erop: Hoe laat je ook komt, Wie je ook bent, Wat je ook doet, Je bent welkom! Al kom je morgen of terstond Al was het reeds lang geleden Dat we je nog zagen, Het doet er niet toe, Je bent steeds welkom! Al kom je met een lach, Al heb je verdriet, Heb je reden of verhaal Of is het louter “zomaar”Jullie zijn altijd welkom!
Bij ons staat dit gedichtje erop:
Hoe laat je ook komt,
Wie je ook bent,
Wat je ook doet,
Je bent welkom!
Al kom je morgen of terstond
Al was het reeds lang geleden
Dat we je nog zagen,
Het doet er niet toe,
Je bent steeds welkom!
Al kom je met een lach,
Al heb je verdriet,
Heb je reden of verhaal
Of is het louter “zomaar”
Jullie zijn altijd welkom!
Bij mij staat er:Liefde,Het zijn alleen maar woordenDie ik je voor altijd geefHet zou niet goed zijn Als het daarbij bleefWoorden werden dadenVan liefde en van trouwZe zullen altijd veraden Hoeveel ik van jou hou
Wij hebben ook nog 2 lege pagina's . Op één pagina ging ik een kleutertekening plaatsen. Ga volgende week de opdracht geven aan de kleuters om mij en mijn vriend te tekenen ;-)De andere pagina ging ik leeg laten