Terug naar overzicht
http://www.elsacolouredshoes.com/ Dit zijn echte bruidschoenen...hebben ook maat 42, zelfs 43. Ook platte, lage hakken en hogere hakken. En je kan ze laten kleuren in welk kleur je maar wil...Via de site kan je een lijst opvragen met alle verkoopspunten in België waar je de schoenen kan gaan passen en bestellen...Ik neem ook een lage hak om niet té groot te zijn en ook om de ganse dag/nacht op te kunnen staan :-)
Bij bruidcouture Elena te Deinze hebben ze heel mooi schoenen voor alle maten en breedtes.
Bij van loock in Zandhoven hebben ze de collectie van luca renzi , die vind ik persoonlijk heel mooi :-)
Heb de site van elsa coloured red Shoes ook gekregen van mijn bruidswinkel, maar de schoenen die ik mooi vind hebben een te hoge hak :-(
Ik heb de mijne (maat 41) gewoon in de Torfs gekocht! Super mooi witte schoenen met een zeer comfortabele hak! Nooit gedacht dat ik ze daar zou vinden!
In Roeselare heb je in de Ooststraat Gabrielli : http://www.gabrielli-roeselare.be/nl/#/trouwschoenen-handtassen
Idd een keer naar Van Loock in Zandhoven gaan.Je hebt er bruidsschoenen met verschillende hakhoogtes.Mijn zus heeft ook schoenmaat 41 en heeft er daar gekocht.
Zalando?
Ik zou ook Van Loock zeggen.Ga wel NIET op een zaterdag als 't enigszins kan, want dan kan je wel es héél lang moeten wachten en aanschuiven.
Wij trouwen dezelfde datum en ik heb mijn schoenen ook al hoor, had ze zelfs voor mijn kleed! Ik heb er van Gabor, draag ik altijd omdat ze zo comfortabel zijn! Hebben ook grote maten! Die van mij hebben hiel van 4cm....
Idd van loock in zandhoven. Ook woensdag namiddag best niet gaan, ook super druk
Dag Jolien, ik heb ook maat 42 en mocht ook geen te hoge hak hebben om niet boven mijn vriend uit te steken. Ik zag ook wat tegen de zoektocht op, maar heb ze simpelweg in de Tamariswinkel in het Waasland Shopping Center gevonden. Heb ineens met een hak voor overdag gekocht en ballerina's voor 's avonds. Daar denken ze ook aan de dames met grote voeten :)
Ik dacht in eerste instantie ook aan Van Loock, maar dat is inderdaad een heel stuk rijden voor jou. Misschien eerst eens bij jou in de buurt kijken en als het dan niet lukt toch de trip maken?Ik heb er al regelmatig schoenen gekocht, geen grote maat hier, maar wel heel brede voeten en ze helpen je daar echt heel goed.
Ik dacht in eerste instantie ook aan Van Loock, maar dat is inderdaad een heel stuk rijden voor jou. Misschien eerst eens bij jou in de buurt kijken en als het dan niet lukt toch de trip maken?
Ik heb er al regelmatig schoenen gekocht, geen grote maat hier, maar wel heel brede voeten en ze helpen je daar echt heel goed.
Ik weet niet welke regio je zoekt, maar ik heb mijn schoenen bij Moernaut in Dendermonde gekocht. Veel keuze, grote mooie winkel, vriendelijke mensen en ik was er in elk geval super tevreden. Je kan een kijkje nemen op hun website: http://www.moernaut.be/ Succes in elk geval!
Ik ben van Oudenburg, vlak naast Oostende. Dus heel wat winkels zijn helaas te ver :-(