Terug naar overzicht
zo vreselijk dat deze egoïstische mensen zichzelf zo kinderachtig opstellen terwijl dit jullie dag is.mijn advies is : doe wat jullie hartje begeeft ! maar laat je horen ! ik zou dit wel duidelijk zeggen tegen je ma dat je maar 1x trouwt en dat dit jullie dag is, dat je graag wilt dat je tante erbij is maar dat je ook graag wilt dat zij erbij is, dat het niet de bedoeling is om partij te trekken dat jij niets te maken hebt met hun geruziezeg dat je iedereen zal uitnodigen die JULLIE erbij willen en als die mensen kiezen van niet te komen is dat hun keuze en niet die van jullie.tis verkeerd van haar om zoveel druk te leggen op jou schouders terwijl jij gewoon wil geniet van een de mooiste dagen van jullie leven.som helpt het als je echt een durft spreken ! ik hoop dat je hier iets mee bent, en als dat niet zou zijn, weet dan dat je hier altijd opt forum terecht kan ! veel succes, sterkte en dikke knuffel !
Hey Melissa,Gelijk Stephanie al vermeld heeft ik zou gewoon opkomen voor je mening en haar duidelijk maken dat dit JULLIE dag is!Je gaat je mama inderdaad duidelijk moeten maken dat je je tante er heel graag bij wilt en dat zij haar ruzie voor die dag maar opzij moet zetten.Het is niet gemakkelijk maar het lucht op als je je mening hebt kunnen geven.Alvast heel veel succes!!Knuf
Als die tante meer voor jou betekent en moeder wil niet komen is dat haar verlies en dan is dat maar zo... Ik denk er op die manier over.